BadCat Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Synes det er vanskelig å finne dokumentasjon på disse kabinettene, spesielt med tanke på forskjeller og likheter. Kan noen forklare forskjeller på CM Stacker 830/831/832? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) enig at det er lite info ute å går, må nesten gå inn på leverandørene som selger for å se. det eneste jeg vet om er at det er forskjell på stacker 831 sort og sølv utgaven. i side veggen på sølv-versjonen er det integrert in sånn plexiglassdør med plass for å montere 4 stk 120 mm kabinettvifter. det følger ikkje med den sorte utgaven. det største minuset med den sorte som jeg har er at overflaten er børstet så den blir usedvanlig lett og fort flekkete og skitten. fører du feks fingen lett over karosseriet så setter det masse merker. må lissom vaske det etter hver gang du har tatt i det hvis det skal se bra ut. så der har sølv-versjonen absolutt en fordel ang synlig smuss. de koster det samme forresten. ellers er det et kongekabinett. storfornøyd alt i alt Endret 15. mars 2008 av gjeewaytee Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Fra Spirre: forskjellene fra 830 til 831 til 832 er små. det viktigste er vel 830: har sidedør til vifter inkludert. mangler perforering i gulv. 831: motsatt av 830. 832: har både sidedør til vifter og perforering i gulv. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Takk for info. I tillegg har vel 832 en annen front. Tipper det blir 830 eller 832. Luftinntak i bunnen er ikke så viktig men jeg vil ha vifter i siden til å blåse over hovedkort og grafikkort. 8800 ULTRA genererer ganske mye varme og det neste kortet jeg kjøper blir nok ikke noe mindre varmeskapende. Er først og fremst pga kjølingen og at det går veldig mange harddisker i slike 4 in 3 braketter at jeg ønsker Stacker 83X. Verken god nok kjøling eller plass til nok disker i det Lian Li-toweret jeg har i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå