Gjest medlem-23990 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg bare lurer på om noen har hatt erfaring med å få etablering til NGT gjennom enten Komplett Data eller Absolutt Data. Er det billigere for etablering gjennom disse forhandlerene, eller er det akkurat det samme, men mindre ventetid? Bare lurer på det før jeg skal hive meg på for å bestille direkte fra NGT som har nok et rykte om å ha dårlig kundeservice, eller i det minste tregt. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 hmm. de gjør vel ikke dette gratis. så du sparer som regel en del ved å gå rett til leverandør. Såfremt det ikke ligger noen form for sammarbeidsavtale i bunnen da, bare og sjekke det, finner jo ngt priser på siden dems Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Veeeeldig ofte er det noen rabatter å bestille NGT via datafirmaer, som f.eks en måned gratis, gratis etablering eller høyere hastighet i 6mnd. Så det er vel verdt å gjøre det tror jeg.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Komplett sa de etablerte bare ett- eller toårskontrakt, til 550kr. Absolutt sa at de etablerte til samme pris som NGT, men at ventetiden ville bli mindre siden de legger inn abonnementet i databasen med en gang, sånn at du ikke må vente på NGT for å gjøre det. Dette gjelder vel sikkert for Komplett også. Så hvis du skal ha deg en enårskontrakt eller mer da bør du gå gjennom Komplett for å få billigere å litt kjappere etablering. Jeg må vel velge Absolutt hvis jeg skal ha en løpende kontrakt. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Seixon: Hvorfor, å hvorfor bestiller du PC2700 minne til et HK som støtter PC3200? Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Em, fordi det viser seg at PC3200 minne yter det samme eller dårligere enn PC2700 minne... Har bare lest litt jeg skjønner du... Så da gidder jeg ikke betale ekstra for PC3200 når det kommer til å funke like godt eller dårligere en PC2700... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå