josteinsen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Bestillte en telefon derfra i dag. Nå er det jo mye hellidager og tull, men pleier de generellt sett å være raske til å levere? Lenke til kommentar
laroys Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bestillte en telefon derfra i dag. Nå er det jo mye hellidager og tull, men pleier de generellt sett å være raske til å levere? Nå hjelper sikkert ikke dette deg noe, men min erfaring er at de er j***** trege med å få avgårde leveringer. I skrivende stund har det gått over en uke etter at jeg bestilte og telefonen er enda ikke sendt. ...og her er det ingen helligdager. Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Min erfaring er også at dei er veldig treige. He bestillt telefona der fleire ganga og begge gangane har det gått fleire veker. Ikkje holdbart spør du meg.. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Tipper han har fått telefonen nå!! Ref dato for innlegg. Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Bestilte iPhone derfra forrige torsdag. Den ble sendt på fredagen, og på lørdag var jeg på posten og hentet den.. Lenke til kommentar
Furious-D Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Bestilte iPhone derfra forrige torsdag. Den ble sendt på fredagen, og på lørdag var jeg på posten og hentet den.. Bestilte en SE W890i denne uken og det tok kun 2 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå