Vegard_Haug Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Komponer elektronisk musikk. Se videoen Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Morsomt lite program dette. Håper bare det framstår slik det gjør i videoen og ikke som en leke når det kommer ut. Her er forøvrig noen spesifikasjoner jeg fisket fram i farta. Description- World's first music tool software created for the Nintendo DS - Two patchable dual-oscillator analog synth simulators: - Four-part drum machine that uses sounds created with the analog synth simulator - Six-track (analog synth x 2, drum machine x 4) /16-step sequencer - Delay, chorus, and flanger sound effects available from the mixing board - Three note-entry modes: touch-control screen, keyboard screen, matrix screen - Real-time sound control mode via touch-control screen - Exchange sounds and songs and play multiple units simultaneously through a wireless communications link SpecificationsSpecifications KORG DS-10 Release date July 2008 Price 4,800 YEN (tax included) Distributor AQ Interactive, Inc. *FOR JAPAN ONLY dessverre ser det ikke ut som DS-10 blir å finne i norske butikkhyller. Eller så er det bare Prisen, slippdato og utgiver som kun gjelder for Japan. Men det første virker på dette tidspunkt mest sansynlig, da jeg ikke har klart å funnet noen annen informasjon. Endret 15. mars 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Livert Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Nekter å tro at dette kun kommer ut i Japan? Resten av verden må da være like interessert i å endelig få en portabel komponeringsenhet. Jeg har venta på noe sånn som dette siden jeg starta å lage musikk på data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg