Analkos Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva ville du vært da? Jeg ville nok vært en nekropedofil og iskald kirkebrennersatanist som hyller Holocaust og massemord, men med hint av hobbybuddhisme, søndagskristendom og Faery Wicca (alvewicca). Jeez, dette ble faktisk vanskelig. Jeg er glad folk ikke dømmer meg SÅ mye etter musikksmak... NP: Dark Funeral - Hail Murder Det var en god skildring av hva jeg har også, except null wiccatull! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hadde vært hardcore kristen. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hm. Kommer vel litt anpå hvordan man tolker det, men generelt hadde jeg vel neppe vært kristen. Satser på en rekke ekstreme og kontroversielle religioner og levemåter puttet i en kjøkkenmaskin sammen med halvannen liter geiteblod. Da får man antagelig den mølja som ligner mest. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er det lov å beskrive livsstil isteden for livssyn? det tror jeg at jeg skulle klare. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Satanist(LaVeyaner og Luceferianer)/Åsatruing/Ateist/Agnostiker/"Naturtroende"/Kristen/Jøde/"New-Age'er"/Nihilist /Kommunist/Liberalist En eneste gigantisk selvmotsigelse med andre ord. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Så jeg ville nok vært en selvtroende person som ber om kvelden uten at han vet hvorfor han gjør det, med det samme som han ikke tror på en dritt, selv om han skulle ønske han levde i vikingtiden. Nei finner ikke for for denne blandingen. Hører på det meste, har en ganske variert musikksmak. Rock, Pop, Country, Reaggae, og litt Heavy Metal og Power Metal +++. Endret 24. mars 2008 av Remains Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Eg hadde vore konstant desperat etter kvinnfolk. Ville ha sett på kvar einaste jente som gjekk på 2 bein. I tillegg ville eg ha vore konstant deprimert fordi hjartet mitt hadde blitt knust gong på gong Lenke til kommentar
Knast Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Eg hadde vore konstant desperat etter kvinnfolk. Ville ha sett på kvar einaste jente som gjekk på 2 bein. I tillegg ville eg ha vore konstant deprimert fordi hjartet mitt hadde blitt knust gong på gong Coldplay, Toto og random boybands? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Eg høyrte faktisk på det nyaste albumet frå The Kooks der (Konk). Var vel ein spesiell sang eg høyrte på når eg skreiv det der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 En øksemorder som gjerne torturerte ofrene litt først og som gjerne stjal verdisaker fra kirker, og på fritida tilba litt satan og odin og hadde på seg star trek-antrekk og tok alt for mye XTC. Thrash-, death-, viking-/folk- og black metal og CCPs Jón Hallur som lager ambient med rom-tema og Aphex Twin Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ville vært en blanding av en sliten ateist alkis og en hyperaktiv hare-krishna lsd-frik. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ville vært en blanding av en sliten ateist alkis og en hyperaktiv hare-krishna lsd-frik. Jokke og DeLillos eller, hehe Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) jeg ville nokk ha vært en 40 år gammel politiker som danser i en popkorn maskin med en livssyn om at alle mennesker er likeverd og at jeg trenger bevis får at gud og big bang finnes. 80% av musikken jeg liker er gode gamle rockesanger og en del pop fra 70 eller 80 tallet. ingen jeg kjenner hører på ACDC, bon jovi, led zepplin, the police og en dert med contry osv...osv så å definere min livssyn etter musikk smak er litt vanskelig Endret 28. mars 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Problemet mitt er at jeg hører på alt fra country til trance og rock så jeg vet ikke helt hva jeg hadde blitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå