Astralnoise Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Hva ville du vært da? Jeg ville nok vært en nekropedofil og iskald kirkebrennersatanist som hyller Holocaust og massemord, men med hint av hobbybuddhisme, søndagskristendom og Faery Wicca (alvewicca). Jeez, dette ble faktisk vanskelig. Jeg er glad folk ikke dømmer meg SÅ mye etter musikksmak... NP: Dark Funeral - Hail Murder Endret 15. mars 2008 av Zaran Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hva ville du vært da? En som skifter livssyn hele tiden. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hmm jeg hadde sannsynligvis vært en katolsk, romantisk kommunist med goth tilbørligheter...umm...ja.. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Det er egentlig sykt hvor mange merkelige budskap som kommer igjennom musikk. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ekstremt forvirret, det hadde blitt et mylder av guder, hehe Lenke til kommentar
Knast Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Kristen, med mange andre småinnslag og mye progressivitet.. På en måte. Lenke til kommentar
salah Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Ateist Endret 16. mars 2008 av salah Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Horer, sprit, penger og vold Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er dette en tråd der man skal imponere andre med sin mørke og grimme musikksmak? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Horer, sprit, penger og vold Så du liker country? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Nei, faktisk så liker jeg et ganske spredt spekter av musikk. Akkurat nå går det mest i hip-hop. Tidligere likte jeg godt trash metal. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg hadde nok vært en dypt religiøs kristenmuslim, som av og til tilba både satan og andre uhumskheter. Hører på det meste, så nær som pop og hiphop.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Forvirrende: Meningsøs, selvoppbyggende, hatende, elskende, selvdestruktiv, redd, fryktløs... Vent litt... wtf...? Jeg hører på alt jeg synes høres bra ut, og liker sanger fra alle musikksjangere, så jeg hadde nok fått et rart syn Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg ville vært ateist. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) NP: Zyklon-B - Total Warfare Fyflate, nå fikk jeg plutselig en uhyggelig trang til å løpe ut og gasse ihjel en jøde. Lizzm. Egentlig må jeg få lov til å si (uten å vri dette til en musikkdebatt), at mainstream-musikk skjeldent har et dypt budskap lenger. Se på U2, Pink Floyd og de som var headlinere før i tida. De skrev da i hvert fall om ting som betydde noe for folk. Greit nok at man kan la være å ha et kristent budskap, men å gjøre tekstene hjernedøde er mye værre. Endret 20. mars 2008 av Zaran Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hadde min musikksmak definert mitt livssyn, ville eg nok visst mitt budskap, klart, på ein veldig uklar måte. Lenke til kommentar
strayder Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Hva ville du vært da? En som skifter livssyn hele tiden. Du er ateist altså Jeg stiller to krav til musikk: Melodiøst og/eller bra stemme. (Sorry, Britney Spears ol er IKKE blandt dem... ) Sarah Brightman, Kiss, Motorhead, Sex Pistols. The Clash, Barbera Straisand, Metalica, Sissel Kyrkjebø, Motley Crue, Dolly Parton, AC/DC, Nelly Furtado, Iron Maiden, Chris Rea, WASP, Madrugada, midningh choir, Aerosmith, Enya, Texas, Guns'N'roses, Quiet Riot, Anastatia--- ALT! Men det må være melodiøst og/eller ha en bra stemme. Så jeg hadde vel hatt et ateistisk livssyn tenker jeg... He he Endret 21. mars 2008 av strayder Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Pirat. Edit: Eller transvestitt. Tror det er de to det står mellom når alt kommer til alt. Endret 21. mars 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hm.. sint, smådeprimert til tider, ikkereligiøs og ganske ustabil vil jeg tro. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ville hengt med de narkomane i byen vil jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå