Gå til innhold

Hvis din musikksmak hadde definert ditt livssyn...

Anbefalte innlegg

Hva ville du vært da?

Jeg ville nok vært en nekropedofil og iskald kirkebrennersatanist som hyller Holocaust og massemord, men med hint av hobbybuddhisme, søndagskristendom og Faery Wicca (alvewicca).

Jeez, dette ble faktisk vanskelig. Jeg er glad folk ikke dømmer meg SÅ mye etter musikksmak... :ermm:

NP: Dark Funeral - Hail Murder

Endret av Zaran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NP:

Zyklon-B - Total Warfare

Fyflate, nå fikk jeg plutselig en uhyggelig trang til å løpe ut og gasse ihjel en jøde.

Lizzm.

Egentlig må jeg få lov til å si (uten å vri dette til en musikkdebatt), at mainstream-musikk skjeldent har et dypt budskap lenger. Se på U2, Pink Floyd og de som var headlinere før i tida. De skrev da i hvert fall om ting som betydde noe for folk. Greit nok at man kan la være å ha et kristent budskap, men å gjøre tekstene hjernedøde er mye værre.

Endret av Zaran
Lenke til kommentar
Hva ville du vært da?

En som skifter livssyn hele tiden. :p

Du er ateist altså :D

Jeg stiller to krav til musikk: Melodiøst og/eller bra stemme. (Sorry, Britney Spears ol er IKKE blandt dem... :p )

Sarah Brightman, Kiss, Motorhead, Sex Pistols. The Clash, Barbera Straisand, Metalica, Sissel Kyrkjebø, Motley Crue, Dolly Parton, AC/DC, Nelly Furtado, Iron Maiden, Chris Rea, WASP, Madrugada, midningh choir, Aerosmith, Enya, Texas, Guns'N'roses, Quiet Riot, Anastatia--- ALT! Men det må være melodiøst og/eller ha en bra stemme. Så jeg hadde vel hatt et ateistisk livssyn tenker jeg... He he :D

Endret av strayder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...