afendrak Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jau. Har tenkt å kjøpe meg bærbar til maks 15 000. Har tenkt på noe i retning whitebox CL11, men jeg synes å ha sett et bedre tilbud et sted. Noen tips? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Amilo A7600 på komplett.no er vel et tålig bra tilbud. Lenke til kommentar
ewt Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Er på jakt selv. Er litt skeptisk til str. og vekt på de nye skrivebordserstatterene, og ikke minst støy. Men ytelsen frister veldig da... Sikler etter whitebox`cl11 Buisness, et råskinn som "bare" veier 2,5 kg. det er atskillig mindre enn f.eks. Evergreen 732. Tror jeg venter noen dager; virker som om de fleste leverandørene lager nye tilbud hver gang noe rører på seg hos Dell... Hvis noen har noe på hjerte om cl11, så si for all del ifra... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 som jeg nettopp skrev i en annen post: hvis du er ute etter en spillemaskin så tror jeg at multicom.no sin elitegroup green7322533 ser meget bra ut...mye specs for pengene...men jeg vil tro at den er tung, varm og bråkete... hvis spilling ikke er et must ville jeg heller valgt Compaq EVO N1020v fra mpx.no ...den har det meste du trenger til "vanlig" bruk...men det skal sies at jeg ikke har prøvd noen av maskinene selv! vh krister Lenke til kommentar
Gameboy Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg skal snart kjøpe Elitegroup Green 732 med Intel 2,66(533), Toshiba 60GB, og 512MB DDR til kr. 13555,- inkl. mva hos www.pcmax.no. Hvis du gjør det har du jo kr. 1445,- ekstra til tillegsutstyr e.l. Evt. til 1GB DDR istedenfor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå