Tritrans Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Dette med Bluetooth er jo bare piss. Det er mange som bruker handsfree og da er det ganske usmart å skru den av og på når man trenger det. Det er bare piss fordi noen må ha på blåtann for å bruke blåtannhåndfri? Det er bare piss. Sa jeg at ALLE gjorde det? Og hva er det med det? Det stemmer jo! Finn noen andre å forstyrre Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det gjør ikke tipset unyttig for de som ikke bruker blåtannhåndfri. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det gjør ikke tipset unyttig for de som ikke bruker blåtannhåndfri. Nei, så da skal de bare la være å bruke det fordi noen sier at det suger strøm? Ja vel, oppgradere batteriet eller kjøp ny telefon da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg lader mobilen min en til to ganger i uken, avhengig om jeg hører på radio eller ikke. Ypperlig mobil. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nei, så da skal de bare la være å bruke det fordi noen sier at det suger strøm? Ja vel, oppgradere batteriet eller kjøp ny telefon da. Det er et ikke-problem for de som uansett ikke bruker blåtannhåndfri, så hva er poenget ditt? Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Slimda: Hva slags mobil har du? Jeg lader min kanskje hver 4 eller 5. dag. Har en Sony Ericsson k810i, meget fornøyd med den bortsett fra at den har begynt å fucke seg litt i det sisste. Derfor jeg jeg for det meste ute på jakt etter en nye en Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det gjør ikke tipset unyttig for de som ikke bruker blåtannhåndfri. Nei, så da skal de bare la være å bruke det fordi noen sier at det suger strøm? Ja vel, oppgradere batteriet eller kjøp ny telefon da. Hvorfor er det så vanskelig å skru av blåtann når den ikke brukes? Det er vel svært få som går med blåtann headset og mobilen på seg gjennom hele døgnet. Man sparer miljøet også hvis man slår av blåtann, samt at levetida på batteriet kan bli lenger. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvorfor er det så vanskelig å skru av blåtann når den ikke brukes? Det er vel svært få som går med blåtann headset og mobilen på seg gjennom hele døgnet. Man sparer miljøet også hvis man slår av blåtann, samt at levetida på batteriet kan bli lenger. Snakker her om folk som snakker konstant i telefonen: foretningsfolk osv... Oi det ringer, bare gi meg 30 sek så skal jeg skru på blåtannen Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvorfor er det så vanskelig å skru av blåtann når den ikke brukes? Det er vel svært få som går med blåtann headset og mobilen på seg gjennom hele døgnet. Man sparer miljøet også hvis man slår av blåtann, samt at levetida på batteriet kan bli lenger. Snakker her om folk som snakker konstant i telefonen: foretningsfolk osv... Oi det ringer, bare gi meg 30 sek så skal jeg skru på blåtannen Og hvor mange prosent av befolkningen er dette? De snakker kanskje konstant i telefonen etter arbeidstid også? Sover med headsetet på? Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvorfor er det så vanskelig å skru av blåtann når den ikke brukes? Det er vel svært få som går med blåtann headset og mobilen på seg gjennom hele døgnet. Man sparer miljøet også hvis man slår av blåtann, samt at levetida på batteriet kan bli lenger. Snakker her om folk som snakker konstant i telefonen: foretningsfolk osv... Oi det ringer, bare gi meg 30 sek så skal jeg skru på blåtannen Og hvor mange prosent av befolkningen er dette? De snakker kanskje konstant i telefonen etter arbeidstid også? Sover med headsetet på? Nei, men det er jo når de gjør det Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Dette med Bluetooth er jo bare piss. Det er mange som bruker handsfree og da er det ganske usmart å skru den av og på når man trenger det. Tipset er da riktig det, man sparer strøm ved å slå av bluetooth. Selv om noen velger å beholde den på av diverse grunner er det like fullt et tips til de som vil forlenge batterikapasiteten sin. Er sikkert noen som oppholder seg på steder med dårlig dekning som velger å ikke slå av telefonen, det gjør ikke tipset til "piss" av den grunn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Slimda: Hva slags mobil har du? Jeg lader min kanskje hver 4 eller 5. dag. Har en Sony Ericsson k810i, meget fornøyd med den bortsett fra at den har begynt å fucke seg litt i det sisste. Derfor jeg jeg for det meste ute på jakt etter en nye en En Sony Ericcson T250i. Lenke til kommentar
Chiron Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva med å kjøpe batterier med f.eks 2400mAh til 50-60kt på eBay? ;-) Det hjelper. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Tviler litt på at han bruker samme telefonen den dag idag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Fire år etter posten ble skrevet ja. Haha. Selv sitter jeg med en LG Optimus 2x nå, et beist av en smarttelefon. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Docker alltid telefonen hver natt, ikke ideelt for batteriet men eneste måten jeg kan være sikker på å alltid ha batteri igjennom hele dagen uansett hvor mye jeg bruker telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg