thomashaugen66 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Dama klarer ikke å kommunisere, hva gjør jeg dama mi har en dårlig kvalitet, hvis hun ikke er hyper, vil hun mest sannsynlig holde kjeft.. Nå er jeg oppvokst i et hus hvor både mamma og pappa var veldi pratsomme, kansje har jeg blitt sosialt bortskjemt, selv er jeg ganske pratsom av meg, og har ikke noe imot å lede ordet i en samtale med henne, men når jeg er borte fra henne, og prater på telefonen, blir jeg veldig usikker. elsker hun meg, ser hun på andre tenker hun på meg. Hun overbeviser meg ikke om disse tingene, jeg må liksom dra ting ut av henne. Hva gjør jeg? ps, vi treffes bare i helgene Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ho er vel rett og slett sjenert, og ikkje vand med å prate so mykje. Mange jenter er slik, med mindre det er rett stemning og humør. Du skal ikkje tvile på om ho elskar deg av den grunn, ho har sikkert berre vanskar med å vise det. Føler seg mest sannsynleg ganske usikker på korleis ho skal gå fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå