foorex Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Jeg har et problem når det gjelder å bruke en ekstern skjerm, mens MBPen er i desktop mode. Jeg kobler til DVI kabelen, jeg får bilde på den eksterne skjermen, slår av Macen. Når oppstartslyden kommer, så lukker jeg lokket. Jeg venter i noen sekunder, men den eksterne skjermen er svart. Etterhvert lyser Apple logoen opp, og jeg åpner MBPen. Der står det at maskinen må ta en restart. Jeg restarter maskinen. Og er tilbake til der jeg begynte. Deretter prøver jeg å sette den i dvale. Lukke skjermen, og bruke trådløs mus og tastatur. Jeg våkner opp Macen og får bilde i noen få sekunder, men så slår den seg av igjen. Og så er jeg tilbake fra der jeg begynte. Gjorde den første metoden i går. Og da virket det. Men nå; nei! Utrolig frustrerende Endret 15. mars 2008 av FooReXZ Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Prøv med Insomniax http://www.macupdate.com/info.php/id/22211 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå