Kristian_008 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Eg har lyst på jobb som Spill-Programerer. Det er ganske god begynner lønn (fire hundre tusen). Der jobber du med og lage spill. Litt om jobben: Som spillprogrammerer er du med på å lage spill. Jobben består først og fremst i å utvikle programvaren og verktøyet som spilldesigneren trenger for videre utvikling av spillet. Du har god forståelse for teknologien som benyttes innen spill, og er ansvarlig for spillmotoren som påvirker spillets kvalitet og levetid. Du har også kunnskap om ulike sjangre og ulike typer spill. Arbeidsoppgavene kan variere fra for eksempel å få en av spillets karakterer til å bevege seg naturlig eller programmere lysforholdene i spillet. Kva slags jobb vil du ha? Les mer på . Lenke til kommentar
okasin Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 kjemi og prosess har jeg valgt.. 2 års utdanning og 2 år i lære.. ca 450 000,- i året uten overtids jobbing.. Jobber på REC asa nå, men bytter jobb 1 mai. da begynner jeg for Ineos.. 376 000,- i start lønn + tillegg! og meget bra overtids lønn.. 100% på dagtid, 150% ettermiddags skift, 225 % på nattskift og 425 % på helg skift,, 20 000,- ekstra i lønnings posen om du jobber fredag, lørdag og søndag.. 4 uker på og 2 uker av.. 19 skift i 4 ukers perioden.. he he helt gull.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 kjemi og prosess har jeg valgt.. 2 års utdanning og 2 år i lære..ca 450 000,- i året uten overtids jobbing.. Jobber på REC asa nå, men bytter jobb 1 mai. da begynner jeg for Ineos.. 376 000,- i start lønn + tillegg! og meget bra overtids lønn.. 100% på dagtid, 150% ettermiddags skift, 225 % på nattskift og 425 % på helg skift,, 20 000,- ekstra i lønnings posen om du jobber fredag, lørdag og søndag.. 4 uker på og 2 uker av.. 19 skift i 4 ukers perioden.. he he helt gull.. gah.. lucky bastard.. her sitter jeg som resepsjonist med 8år ansenitet og jeg kommer meg ikke 0ver 300 000 i året:/ jobber 130-150 timer hver mnd (kun natt). Vist jeg kunne få velge ville jeg nokk valgt arkitekt som jobbet med ArchiCAD. hørest ut som kos:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå