Zeph Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Det er kun amerikanske stater å velgje mellom når eg skal registrere kredittkortet. I tillegg må eg skrive inn ZIP-kode, prøvde med eit par vilkårlege nummer, men det gjekk ikkje. Må eg endre oppsettet til å gjelde heile verda eller berre finne ein ZIP-kode som stemmer? Eg vil registrere meg så eg kan kjøpe gamerscore direkte på Xbox-en i staden for å tulle med nettbutikkar. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Du har kanskje en amerikansk account? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Registrer en konto her. Også bruker du den informasjonen som står om din konto, på Xboxen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Boxen er jo kjøpt i Norge, kvifor skulle eg ha amerikansk konto? Er det seriøst ikkje støtte for kredittkort i andre land enn USA på konsollane verda over? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Høres ut som hotmailen adressen står som usa eller noe? er vel en norsk gamertag du prøver fikse til visa? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Aha! Bingo! Der har du det sikkert. Eg endra Hotmail-kontoen til Hawaii ein gang for lenge sidan når kun utvalgte delar av jorda fekk 250MB lagring på e-postadressa. Hadde vel 5MB og det var fullt. Har ikkje tilgang til Xbox-en før tirsdag, men vil det fungerer å endre e-postadressa til norsk igjen eller må eg opprette ny konto? Endret 15. mars 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå