Brakara Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Neon som vet hvor jeg kan finne M24? Gidder ikke spille mer multiplayer, gold rush moden gjør meg gal!!!!!!!!!! Hater den! På øya nordøst i Par for the Course (er også en gullbar der). Se forøvrig her for komplett våpen/gull-guide: http://www.xbox360achievements.org/forum/s...ead.php?t=78788 Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Har gjennomført SP delen og har noen spørsmål. Fra spillet, advarsel! Hvem er den mannen som truer presidente og som en ser på slutten av spillet, er det ledern for mercenery'ene? Ja. Hva gjør de collectables og mercenery-gold'ene`? Ingenting, bortsett fra at du får achievements. Ellers må jeg si at SP delen var flott, kanskje litt for mye av det samme. Gleder meg til å ta fatt på MP delen.. Gjett om Gold Edition coveret var fett. Rå stilig altså! Enig, men er likevel ikke verdt en hundrelapp mer enn standardutgaven (ekstra-materialet som fulgte med var latterlig). Men pga. coveret så er jeg glad jeg likevel fikk Gold Edition fra Absolutt Spill. Forøvrig, til de som er interessert, så brukte jeg ca. 15 timer på single-player (i snitt litt over to timer per mission). Er dog sikkert mulig å gjøre det på 10 timer om man har det travelt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Forøvrig, til de som er interessert, så brukte jeg ca. 15 timer på single-player (i snitt litt over to timer per mission). Er dog sikkert mulig å gjøre det på 10 timer om man har det travelt. Selv gikk jeg ikke fortest mulig til neste mål, men gikk heller innom alle husene/tettstedene som var markert på mappet. Jeg gikk også litt til fots med sniper for å ta forskjellige taktikker. Ikke minst brukte jeg god tid på å gå å se etter våpen(collectables og gold. I og med at missioene var såpass lange måtte jeg ta meg en pause etter oppdrag. Det var rett og slett deilig med forandring på air force mission! Kort summert: Flott spill Endret 30. juni 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Ah, får spillet på onsdag! Jobber nattskift den dagen, så rekker neon timer spilling før jobb Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Sååå, er det noe norskt miljø for å spille det online med? Lakus? Chrissj? LordShaggy? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Joda spiller masse jeg. Om de adder full clan support og om Conquest moden blir bra, joiner jeg en klan. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 2. Lov til å snakke OT Men det må ha med noe av tråden å gjøre Det er lov og snakke Off topic - men det må væra on topic? Andre enn meg som synest det var 'rart' og fly helikopter? Har berre testa i singleplayer - men går ut ifrå at det ikkje er fundamentalt annleis i MP. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 2. Lov til å snakke OT Men det må ha med noe av tråden å gjøre Det er lov og snakke Off topic - men det må væra on topic? Andre enn meg som synest det var 'rart' og fly helikopter? Har berre testa i singleplayer - men går ut ifrå at det ikkje er fundamentalt annleis i MP. Klarer det nesten ikke så jeg gidder ikke å kjøre no chopper. Sniker meg rundt med ump og c4 jeg Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 2. Lov til å snakke OT Men det må ha med noe av tråden å gjøre Det er lov og snakke Off topic - men det må væra on topic? Andre enn meg som synest det var 'rart' og fly helikopter? Har berre testa i singleplayer - men går ut ifrå at det ikkje er fundamentalt annleis i MP. Klarer det nesten ikke så jeg gidder ikke å kjøre no chopper. Sniker meg rundt med ump og c4 jeg Litt rart til å begynne med, men etter noen timer i chopper har jeg fått dreisen på det. Ikke så vanskelig etterhvert... Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 NEI!!! Dog har de sagt at de vurderer det. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hei. Noen som er aktive i multiplayerdelen, gjerne noen som hoster større games som kunne tenke seg å legge til meg som venn? Gamertag: raokland Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Du kan ikke hoste egne games... Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Du kan ikke hoste egne games... Men du kan vel invitere dine venner til samme game, kan du ikke? Ser fra en artikkel: Simply join together with three of your friends before looking for a match and you can join the fight together as a premade squad. Endret 2. juli 2008 av unik42 Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Sååå, er det noe norskt miljø for å spille det online med? Lakus? Chrissj? LordShaggy? Heisann baby!;-) Jeg kommer nok ikke til å kjøpe dette spillet, har fått testa demoen litt å må si jeg er litt skuffa! Det første som plager meg, samme som i bf2 på pc. at vertikal og horisontal sens ikke er like høy! Spillet går for tregt. For mye kaos og alt for lett å campe, hore rundt i chopper tanks! Du ser vinkelen over hodet ditt i lang tid etter du er blitt oppdaget. Rett og slett ikke helt fornøyd med feelingen. No skal det også sies at jeg har spilt alt for mye cod4 og er kanskje veldig preget av dette. For i mine øyne er dette det beste som noen gang har vært ute av onlinespill! Min smak! Men at det kan være oki i SP er jeg ikke i tvil om. Men jeg er størst fan av onlinespill. Halve grunnen til at jeg gidder å bruke boksen! Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Sååå, er det noe norskt miljø for å spille det online med? Lakus? Chrissj? LordShaggy? Heisann baby!;-) Jeg kommer nok ikke til å kjøpe dette spillet, har fått testa demoen litt å må si jeg er litt skuffa! Det første som plager meg, samme som i bf2 på pc. at vertikal og horisontal sens ikke er like høy! Spillet går for tregt. For mye kaos og alt for lett å campe, hore rundt i chopper tanks! Du ser vinkelen over hodet ditt i lang tid etter du er blitt oppdaget. Rett og slett ikke helt fornøyd med feelingen. No skal det også sies at jeg har spilt alt for mye cod4 og er kanskje veldig preget av dette. For i mine øyne er dette det beste som noen gang har vært ute av onlinespill! Min smak! Men at det kan være oki i SP er jeg ikke i tvil om. Men jeg er størst fan av onlinespill. Halve grunnen til at jeg gidder å bruke boksen! Unnskyld meg har du i det hele tatt prøvd BF2? For det høres nemlig ikke slikt ut Du kunne stille sensen ultrahøy og du ville et tempo raskere enn Unreal Tournament. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Liker spillet veldig godt! Men håper at conquest moden kommer snart, begynner å bli litt lei gold rush egentlig.. Og hvorfor i alle dager har de ikke satt inn en funksjon for å mute andre spillere? Har jeg en dårlig dag, og jeg har tenkt å slappe av med en liten så match online så sitter det faen meg en random som vi må sitte å høre igjennom hele matchen! Blir noen ganger så irritert så jeg rett og slett skyter personen ned og gir f' i teamkill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) På 360 kan vi ihvertfall mute enkeltpersoner om vi vil Må vel ein tur innom gamertagg`et til vedkommende. Men ein egen mute-funksjon, som i COD4 hadde vert flott. Merker dog ikkje så mye til fjaspratet i dette spillet...enda. Endret 2. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ja, hvis noen er så ille så går jeg inn på både "mute" og "avoid this player" i død-tiden mens man venter på å spawne. Dog har jeg ikke opplevd dette i BC enda. Snarere tvert imot, så synes jeg det er altfor lite prating (med tanke på at det er et målbasert spill). Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har endelig fått meg et greit annlegg til tven (z-5500) også er litt artig å skru opp lyden og virkelig kjenne det riste i gulvet når en tanks ved siden av meg fyrer av, men jaggu så er det en random som vi må høre "holde hotkey inne" hele tiden og virkelig ødelegger all lyden! Jeg har iallefall ikke sett noen form for mute funksjon i xmb så jeg skjønner ikke at Sony ikke har satt inn dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå