LeBateleur Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Bummer.. Er det splitscreen i det hele tatt? Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Er ikke det nei : o Men anbefaler spillet sterkt pga mp delen, for det er den som virkelig er artig Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Nå har jeg spillt alle mapsa en del ganger, og de eneste mapsa det er choppers på er Oasis og End of the Line. FUCK U DICE!! Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Er ikke det nei : o Men anbefaler spillet sterkt pga mp delen, for det er den som virkelig er artig Kommer nok til å kjøpe spillet, men hvordan er serverene? Kommer man innpå med en gang? Eller er det sånn som når Call Of Duty 4 var nytt og mange hadde problemer med å koble seg til servere? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Den tråden vakke særlig aktiv. Men til siste post: Jo du kommer deg inn på serverne med en gang Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Flotte greier.. Da bestilte jeg min kopi fra Absolutt spill! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg stor digger dette spillet nå. Har spilt i noen timer nå og jeg må bare si, jeg har aldri ledd så mye av et skytespill før. (singelplayer) Elsker den mørke humoren og kommetarene til disse gutta. Multiplayer delen er flott, du kjenner panikken så deg når den veggen eller det huset du brukte som cover plutselig ikke er der mer Fantastisk spill, musikken og synes jeg er deilig. Skikkelig bra "film musikk" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tror steike meg eg legger inn ein bestilling når eg kommer fra jobb i dag tidlig!! Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg stor digger dette spillet nå. Har spilt i noen timer nå og jeg må bare si, jeg har aldri ledd så mye av et skytespill før. (singelplayer) Elsker den mørke humoren og kommetarene til disse gutta. Multiplayer delen er flott, du kjenner panikken så deg når den veggen eller det huset du brukte som cover plutselig ikke er der mer Fantastisk spill, musikken og synes jeg er deilig. Skikkelig bra "film musikk" Vi var inne på samme server Ban Tror vi var i samme squad også... Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg stor digger dette spillet nå. Har spilt i noen timer nå og jeg må bare si, jeg har aldri ledd så mye av et skytespill før. (singelplayer) Elsker den mørke humoren og kommetarene til disse gutta. Single-player delen er overraskende bra, ja. Eneste negative er AI soldatene som har en umenneskelig egenskap til å se hvor du er, samt treffe deg på hvert eneste skudd. Men alt annet er så bra at dette blir et av de få spillene jeg kommer til å spille gjennom en gang til (på "hard" for å få resten av achievementene + alt av gull og collectables jeg gikk glipp av første gangen). Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Enig jeg satt med den samme tanken i går når jeg spillte. Det er vært det rett og slett. Haggard er konge da, måten han prater på er bare genial ATI vs GeForce: tøft spilte vi sammen? Så sa du ikke hei hehe Da burde vi sette opp en liten "diskusjon.no" squad snart da Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Haha, jeg ropte for full hals gjennom micen, men det er tydligvis noe bug med det ;( Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) så kommer det o store spørsmålet, er det noen som har noen formening om hvilken konsoll det er "best" på? søkte litt rundt, og fant fort ut at folk er mer glad i 360 versjonen enn ps3, noe som ikke overrasker meg mye.. *bestille 360 versjon 8D* Endret 30. juni 2008 av Andum Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kjøpte spillet idag og angrer ikke et sekund! Så mye spenning og effekter (lyd), ga meg skikkelig krigfølelse. Eneste minusen var at motstanderene vet som regel alltid hvor du er, men det ser jeg kun på som en bagatell. Så anbefaler spillet til de som er ute etter rå action! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Bestilte med Gold Editon til 360 fra AS i dag, men for morro skyld så sitter eg no å spiller demoen på PS3. Seriøst, så elendige kontrollere i forhold? Er jo eit helvete uten like å sikte med stikkene her Kontrollene generellt funker dårligere også. Endret 30. juni 2008 av Mala Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Har gjennomført SP delen og har noen spørsmål. Fra spillet, advarsel! Hvem er den mannen som truer presidente og som en ser på slutten av spillet, er det ledern for mercenery'ene? Hva gjør de collectables og mercenery-gold'ene`? Ellers må jeg si at SP delen var flott, kanskje litt for mye av det samme. Gleder meg til å ta fatt på MP delen.. Gjett om Gold Edition coveret var fett. Rå stilig altså! Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvor lang tid brukte du på SP-delen Paisley? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvor lang tid brukte du på SP-delen Paisley? Hmmmm, brukte vel rundt 10-15 timer vel (ikke helt sikker) dog fant jeg ikke alle merceny gold'ene og mangler en collectables. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Bestilte med Gold Editon til 360 fra AS i dag, men for morro skyld så sitter eg no å spiller demoen på PS3. Seriøst, så elendige kontrollere i forhold? Er jo eit helvete uten like å sikte med stikkene her Kontrollene generellt funker dårligere også. haha. Følte det stikk motsatte når jeg prøvde demoen på 360 hos en venn Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Neon som vet hvor jeg kan finne M24? Gidder ikke spille mer multiplayer, gold rush moden gjør meg gal!!!!!!!!!! Hater den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå