Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 nei det gjør man ikke.. men nå er det ikke så lenge igjen av betaen. slutter 25.april Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Og da er det bare 4 dager til GTA IV kommer så who gives a fuc*? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg håper spillet blir bra, men etter dem siste previewsene er ikke det så imponerende som jeg trodde Får se om jeg gidder å forhåndsbestille Battlefield Bad Company Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Ble skuffa over spillet jeg.. Kommer ikke til å kjøpe det.. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Du er vel en av de som har vært mest hypa av alle her... Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Du er vel en av de som har vært mest hypa av alle her... Haha.. Jeg? xD Sant da.. men lism.. Ble ikke så overbevist som jeg trodde jeg skulle bli.. xD Vi får se.. Kansje jeg kjøper spillet allikevell.. Men forhåndsbestiller det ikke.. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hva var det du ikke likte? Har fått god omtale av mange spillanmeldere. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Er ikke helt sikker.. Men likte ikke hvordan man gikk å løpte på.. Pluss sniper sikte osv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Var dårlige lyder og rotete gameplay. Litt forvirrende er det også. Hvertfall første gang. Dårlig kontroll, eller kanskje "rar" er bedre å si. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nå gleder jeg meg til 26. juni. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Var dårlige lyder og rotete gameplay.Litt forvirrende er det også. Hvertfall første gang. Dårlig kontroll, eller kanskje "rar" er bedre å si. Kva var dårlig med lydene? Likte Frostbite eg, lydene syns eg var av ypperste klasse. Forvirrende? Syns det var lett å sette seg inni. Drep folk, og ødelegg kassene. Kanskje forvirrende første gang, men går veldig fort å sette seg inni syns eg. Kontrollene, ihvertfall i kjøretøy, er eg enig med deg. Veldig merkelig oppsett, men enkelt å sette seg inni. Gleder meg til 26. juni, helt klart! Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Så er det vanskelig å skille mellom medkamerater og motstandere og till tross for det er friendly fire med. Burde også vært phrone (mulighet for å legge seg ned på magen). Og hvorfor mister man halve livet bare mann detter ned 2 meter over bakken? Latterlig... Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Ting jeg ikke likte med betaen som jeg kommer på akkurat nå: *Når man spawner i squaden hender det ofte at man blir skutt 1 sek etterpå. *Mister halve livet ved å hoppe ned fra en liten mur. *Ikke regenererbar helse. Må bli healet. *Altfor mørkt. Kan ikke stille på hvor lyst det skal være. *Kan ikke hoppe i fallskjerm ut fra heli. Så hvis man spawner der må man bli til man blir skutt ned eller til piloten lander helikopteret. *Dårlige kontrollere/styring. Mye bedre i COD og Halo f.eks. *Alt føles så treigt ut. *Vanskelig å vite hvor man blir skutt fra. *Gamertagen din syns i flere sekunder etter at du har blitt sett. Så det hjelper ikke å løpe rundt et hus, siden alle fiendene dine kan se navnet ditt uansett hvor du er. *Kunne ikke sette "kommentatoren" til kun engelsk tale. Irriterende å høre på arabisk og øst-europeisk for "Crate one destroyed". *Lydene var bra på noen områder, men mindre bra på andre. *Det samme gjelder grafikken. Endret 19. april 2008 av Lygre Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Ting jeg ikke likte med betaen som jeg kommer på akkurat nå: *Når man spawner i squaden hender det ofte at man blir skutt 1 sek etterpå. *Minster halve livet ved å hoppe ned fra en liten mur. *Ikke regenererbar helse. Må bli healet. *Altfor mørkt. Kan ikke stille på hvor lyst det skal være. *Kan ikke hoppe i fallskjerm ut fra heli. Så hvis man spawner der må man bli til man blir skutt ned eller til piloten lander helikopteret. *Dårlige kontrollere/styring. Mye bedre i COD og Halo f.eks. *Alt føles så treigt ut. *Vanskelig å vite hvor man blir skutt fra. *Gamertagen din syns i flere sekunder etter at du har blitt sett. Så det hjelper ikke å løpe rundt et hus, siden alle fiendene dine kan se navnet ditt uansett hvor du er. *Kunne ikke sette "kommentatoren" til kun engelsk tale. Irriterende å høre på arabisk og øst-europeisk for "Crate one destroyed". *Lydene var bra på noen områder, men mindre bra på andre. *Det samme gjelder grafikken. Helt Enig.. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Er det sånn at dere har prøvd spillet?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Er det sånn at dere har prøvd spillet?? haha du har fulgt med, i den siste mnd har det vært en MP Beta på Xbox 360 Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Ok lets go with this thread Fikk ikke skjekka så veldig mye igår kveld, siden jeg bare spillte SP. Men er det muligheter for splitscreen, eller LAN spilling? Dedicated server o.l? Vi starte min egen private unranked server bare for å jåsse litt på hvert map. Ja og for de som vil se detaljert stats: http://badcompany.ea.com/myprofile/xbox Syns den var ganske kul, men håper noen lager noe ala slik som battlefield 2 stats siden: bf2s.com Endret 28. juni 2008 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Er det splitscreen co-op på Bad Company? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå