E-wok Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det kommer ikke mellom 26 og 29 mars i hvert fall. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hvordan tror dere dette spillet blir i forhold til bf2? Utenom mer ødeleggelser. Tror dere dette kommer til å bli bedre enn cod4, og være et spill som gjør det next gen konsoller skal gjøre? Nemelig kjøre ''next gen'' spill, eller være normalt onlinespill uten noe utenom det vanlige. Ser bort ifra at man så og si kan sprenge alt og skyte gjennom osv osv. Hvor mye er det man kan ødelegge i spillet? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 – Hvor mye av miljøene kan egentlig ødelegges? – Vi har vel tidligere gått ut og sagt 90 %, men det er vanskelig å sette noe endelig på dette. Det er mange ting vi ikke vil skal kunne ødelegges, som for eksempel veier. Videre har vi også implementert det vi kaller for «forsterket betong», som ikke kan sprenges. Grunnen til dette er at de som forsvarer gullet i flerspillermodus må ha noe å gjemme seg bak når angriperne kommer stormende mot dem. http://www.gamer.no/artikler/digital_illusions/49145/2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jess da gleder eg meg til BETA`en trer i kraft på Tirsdag Har sikret meg ein key og allt Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Da satser jeg på at du skriver litt om første inntrykket? HVor kan man skaffe key egentlig? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Man kunne regge seg ein konto via fileplanet, evt. benytte ein eksisterende konto for å få tilgang på ein nøkkel. Gratis nøklene er borte, men man kan regge seg og velge å betale 15USD for eit år, og dermed komme i besittelse av en nøkkel. Teamxbox har også uttalt seg at det vil vere mulig å gribbe til seg nøkler derifra i nær fremtid Så følg med folkens. Endret 21. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Vil gamer.no dele ut et par tusen nøkler kanskje? Håper det. De hadde i hvert fall sinvakt mange COD4 beta-nøkler. Kjipt å betale. Spesielt når man er 17 og ikke har eget visa. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Lån hos en kompis...Syns det er rart. Jeg er 17 og har Visa. Endret 21. mars 2008 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ta med foreldrene dine i banken, skriv under på noen papirer; VIPS, du har VISA :] Sier dette fordi mange ikke vet at man faktisk kan ha VISA før man man er 18. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ta med foreldrene dine i banken, skriv under på noen papirer; VIPS, du har VISA :] Sier dette fordi mange ikke vet at man faktisk kan ha VISA før man man er 18. Visa Electron heter det, og det kan kun brukes i fysiske butikker, minibanker osv. Men hvis du tenker på å jukse seg til et vanlig Visa-kort er jo det en mulighet Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 TeamXbox siden vil de gi ut gratis keys? Har selv sikret en key siden jeg er Fileplanet subscriber men noen kompiser trenger så derfor lurer jeg om der er gratis keys der. Hvis man får tak i da Gleder meg til å prøve det m24 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ta med foreldrene dine i banken, skriv under på noen papirer; VIPS, du har VISA :] Sier dette fordi mange ikke vet at man faktisk kan ha VISA før man man er 18. Visa Electron heter det, og det kan kun brukes i fysiske butikker, minibanker osv. Men hvis du tenker på å jukse seg til et vanlig Visa-kort er jo det en mulighet Er ikke juks, man må bare få lov av foresatte til å ha visakort før man er 18. Jeg hadde mitt da jeg ble 17, er bare å drasse med foreldrene i banken. Er ikke electron jeg snakker om, men the real shit ;] Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 noen som vet hvor man kan få tak i key nå? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 gleder meg sykt til dette spillet!! det ser så gøy ut! ;D (Har noen en Beta key? jeg var snill og delte ut mange under COD4 betaen ) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Betaen som absolutt hvemsomhelst kunne få så mange de ville i? Tror den er er verdt litt mer.. Finnes jo andre måter da, hvis du ikke har noen gode venner. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Eg greier ikkje heilt å bli bergtatt av denne BETA`en her, i forskjell til COD4 som rett og slett røsket pungen av meg og lempet den ut vinduet gang på gang. For det første, spillet føles ofte som sirup i likhet med Halo 3 online. Mye selvfølgelig takket vere 30fps. Og det å gå over fra 60fps til 30fps er som kjent, ein nevneverdig overgang. Men kontrollene bidrar også til sirup følelsen.Dette til tross for at eg har stillt sensen på MAX. Altfor dårlig! Det at man kan endre på rumble styrken ser eg som eit pluss for de som kanskje ikkje er så glad for altfor kraftig risting, og det bidrar jo til litt bedre våpen følelse ellers. Og for å vere heilt ærlig her, denne skuffet noe. Alt føles for løsaktig og lite tweaket i forhold til.."trommevirvel" COD4. Og følelsen av å felle folk er nærmest totalt fraværende. Eg syns kanskje at folk tålet litt mye, blir irriterende i lengden. Så var det dette fantastiske lydbilde Frostbite motoren skulle gi oss Dice? Skal dette vere ein spøk? Eg føler nærmeste at eg driver med undervanns krigføring. Konstant nedtoning av lydene ødelegger lydbildet fullstendig. Det blir for mye av dette "piping i ørene og nedsatt hørsel" greiene.Ein tøff effekt i andre spill, men det blir for mye av det gode her, Litt heftig bruk av sourround er det, og drønn og slikt i bakgrunnen er meget stilig. Men mye dårlige lyder fra våpen og for mye Frostbite magi på lyden driter lydbildet totalt sett veldig mye ned. Stemmene i spillet blir fort irriterende og gjentakende. Grafikken..ja det ser heftig ut til tider og det kjører stort sett bra til å vere BETA syns eg. Enten er det eit lokalt problem hos meg, men Frostbite motoren ser ut til å behandle lys og kontrastforhold(spesielt innendørs) på ein fantastisk dålig måte. Eg kan stå ute i åpent lende, og alt ser bra ut. Så går eg inn og nærmest stirrer på ein sort vegg.Opplevde fleire ganger at det var nærmest klin umulig å orientere seg skikkelig når eg vaset rundt innendørs. Uansett kor mye eg stiller lystyrken på skjermen så hjelper det faen meg ikkje.Virker som om det er ei hinne forran meg som blir lysere,i mens spillet bare står å ler av meg og driter i alt som heiter optimalisering av kontrast og lys. Da viser eg fingen til heile spillet. Dette har da aldri vert eit problem i tidligere spill for svarte. Og det hjelper jo heller ikkje at spillet er frarøvet gamma/kontrast innstillinger. Faen er dette for noe piss? Syns også spillet er noe uoversiktlig når det gjelder å skille venn og fiende. Rød prikk er fiende,grønn er squad medlemmer(på laget) og blå er ordinære lag kamerater. Hadde folk bare vert markert heile tiden hadde eg sluppet å klø meg i hode for å så ligge spadd ned 6 fot under jorda av den kødden som viste seg å faktisk vere ein fiende. Sikkert BETA syndromet som er ute og går, for eg håper ikkje det skal vere sånn av og på. Og ein annen ting som er litt ulogisk og unødvendig. Når man skal sjekke statsen, så stopper spillet opp. Er ikkje så hendig og "on the fly" som i COD4. Alle ødeleggelse og styr er tøft,ingen tvil om det. Men kor vidt det faktisk har så mye å si gameplay messig i forhold til tidligere, det lurer eg på. Syns gameplayer er tregere og mindre intressant i lengden enn COD4, som er raskt og fullstendig kaotisk skrudd sammen. Er ihvertfall ingen tvil om at dette er BETA, og utifra det eg har testet no så kan eg trygt si at dette er penger spart. Idèen om kjøp er lagt på is og vel så det. Skal selvfølgelig legge fleire timer til i spillet den neste mnd. siden eg ikkje har testet det i meir ennn noen få timer. Men dette her er ihvertfall mitt førsteintrykk sålangt. Avslutningsvis tror eg COD4 fortsatt forblir kongen på haugen ei god stund til Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Om ikke dette blir et 10/10-spill, hopper jeg glatt over gitt. (Dette er forresten en link.) Endret 26. mars 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 blir nok 8/10 spill, noe som er helt greit. liker spillet mer å mer jeg spiller, så jeg gleder meg til singel player og at de fikser MP Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 blir nok 8/10 spill, noe som er helt greit.liker spillet mer å mer jeg spiller, så jeg gleder meg til singel player og at de fikser MP Helt enig.. =D Lenke til kommentar
Løve Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Får man tilgang til betaen hvis man preordrer spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå