eXtreme-501 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det der er jo datoen som står på absoluttspill.no.. Men.. Er den datoen bekreftet? Eller er det bare noe absoluttspill har gjetta? xD Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Det der er jo datoen som står på absoluttspill.no.. Men.. Er den datoen bekreftet? Eller er det bare noe absoluttspill har gjetta? xD Jeg er ikke helt sikker.. Men jeg er 70% sikker på at det er da Den kommer ut.. Endret 16. mars 2008 av TehJøran Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det der er jo datoen som står på absoluttspill.no.. Men.. Er den datoen bekreftet? Eller er det bare noe absoluttspill har gjetta? xD Spelet skal kome til sommaren, men det er ikkje bekrefta ein dato. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Håper hvertfall at det kommer i Juni.. xD Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Sist gang da COD4 betaen kom, så delte gamer.no ut beta keys! Kjem dei til å gjer det samme med BF betaen ? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Ja det tror jeg nok.. Men ekke sikker.. Du kan jo høre med eXtreme.. Han fikk jo en Beta Key for Cod4 Beta.. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg fikk CoD4 beta key på gamer.no hvertfall.. Men, om de kommer til å gjøre det samme med Bad company, tviler jeg litt på.. Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hmm... jaja, vi får bare håpe at det blir gitt ut mange keys og at det blir enkelt å skaffe dei! =) Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Hmm... jaja, vi får bare håpe at det blir gitt ut mange keys og at det blir enkelt å skaffe dei! =) Viss du leser gjennom tråden så kansje du hadde funnet litt info om betaen.. IGN Founders Club and the IGN Insider will offer beta keys to members starting March 17th. Keys will be available from IGN/Fileplanet websites such as IGN, GameSpy, TeamXbox, and more (check the release). Har også hørt at det finnes over 50.000 beta keys.. Men er IKKE sikker.. Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Joa... Men når det gjelder sånne ting eg e desperat etter, så blir det ENDÅ vanskeligare for meg å skaffe det! Så i morra må du gi ut ein direkte link til korleis man får nøkelen hadde vert kos for meg:) Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Skal registrere meg på alle disse sidene det er bekreftet at man kan få beta key.. ^^ Bare for å sikre meg en.. eller kansje fler.. xD Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Joa...Men når det gjelder sånne ting eg e desperat etter, så blir det ENDÅ vanskeligare for meg å skaffe det! Så i morra må du gi ut ein direkte link til korleis man får nøkelen hadde vert kos for meg:) Skal hvertfall prøve å finne en direkte link å skaffe seg en beta key.. ^^ Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Tror ikke TeamBox registrerer nå.. fikk denne meldingen da jeg skulle registrere meg vBulletin Message Sorry, we are unable to register your account at this time. Direkte link til Team Box er: http://www.teamxbox.com/ Men når er det Betaen kommer ut da? Endret 16. mars 2008 av TehJøran Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Takker;) Eg klarte å regristere meg på teambox! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Takker;) Eg klarte å regristere meg på teambox! Hvordan greide du det? Jeg fikk sånn at de ikke kan registrere meg akkuratt nå.. Hvilken fødsels dato tok du? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Takker;) Eg klarte å regristere meg på teambox! Hvordan greide du det? Jeg fikk sånn at de ikke kan registrere meg akkuratt nå.. Hvilken fødsels dato tok du? Fikk registrert meg på teamxbox eg også for litt siden. Jukset litt med fødselsdatoen om at eg var over 18. Veit ikkje om det hadde noen betydning, bare gjorde det i tilfelle. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Takker;) Eg klarte å regristere meg på teambox! Hvordan greide du det? Jeg fikk sånn at de ikke kan registrere meg akkuratt nå.. Hvilken fødsels dato tok du? Fikk registrert meg på teamxbox eg også for litt siden. Jukset litt med fødselsdatoen om at eg var over 18. Veit ikkje om det hadde noen betydning, bare gjorde det i tilfelle. Akkuratt det jeg gjordet også.. Jukset litt med Datoen og sa jeg var 18 år.. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Ja, det gjor eg og Søren ass..:s Jeg trykker på registrer knappen hele tiden.. får sammen melding.. :S Lenke til kommentar
Niks Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Lurer litt... På MPX og Komplett.no står det at de får inn BF:BC mellom 26 og 29 mars. Jeg har også hørt snakk om at det skal komme tidligere i Norge og Sverige enn i USA og lignende, siden spillet blir utviklet i Sverige. Er dette bare bullshit eller? Jeg har et spørsmål til: Har man muligheten til å skyte igjennom tynne vegger slik som på cod4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå