llainen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei som alle som har vert på hjemmesiden vet dere at de står at de skal komme en oppdatering med nye baner og trophies skal komme på bfbc... men har ventet i over 1mnd å mer enn det no!! noen som har peiling på når det kommer?.. takker for svar:) Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Har ingen anelse.. Følger ikke noe spess. med på bfbc lenger.. Er litt opptatt av EndWar og det som skjer der Men kansje det kommer ut i November.. siden du nevnte at de venter 1 mnd med realese Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 De nye banene har kommet nå 4 til Qonquest. Mye bedre lagd enn de som er fra før. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) De nye mapsa til conquest er artige! Anbefales, hvertfall Crossing Over og Ghost Town Endret 7. november 2008 av Shepards Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 De nye mapsa til conquest er artige! Anbefales, hvertfall Crossing Over og Ghost Town Enig .. var digg med store maps.. Noen som har prøvd å kjøre Golfbil xD.. Det er rått xD Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hver eneste gang jeg starter opp BC nå kommer den linnja som viser at noe blir lastet ned (0-100%) frem. Det står ikke noe og når den er ferdig starter spillet. Er det sånn for dere også. Har det på PS3 Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har kommet sånn hos meg og nå, men dunno hva det er .. Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 De nye mapsa til conquest er artige! Anbefales, hvertfall Crossing Over og Ghost Town Enig .. var digg med store maps.. Noen som har prøvd å kjøre Golfbil xD.. Det er rått xD De fleste som har spilt gjennom single player har nok det. Men jeg ville ikke gjort det online fordi alle hadde jo drept enn med en gang. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 problemer med online spilling, hver gang jeg skal connecte blir jeg alltid connecta til en server med lagg, prøvd i hele dag og finne ut hvordan jeg kan fixe det. Internetten fungerer fint, noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Liker ikke dette spillet lenger jeg.. Er lei av at Man må tømme over 200 kuler i fienden før han faller om.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Enig. Spilte det masse i sommer, men nå er det ikke så gøy lenger. Det var morsomst i starten fordi man kan sprenge ting i filler, men jeg venter mer på Killzone 2 og tror det blir mye bedre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er det slik at man ikke kan spille BC over system-link, men må gå gjennom Xbox Live? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er det mange her som fortsatt spiller BFBC på PS3 av og til? Jeg vi gjerne ha noen flere å være i squad med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg spiller fortsatt, på xb360. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Kjøpte det til ps3 på tilbud i dag, bare å si ifra om noen er med i squad Er det noen måte å skru av all snakking? Utrolig kjedelig å høre på hva en tulling fra usa spiste til middag.. Endret 18. juli 2009 av PerOpusen Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Skal jeg skaffe meg Battlefield Bad Company til pc nå eller vente på 2'eren? Er det bra eller en slags konsoll demo av pc versjonen? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Skal jeg skaffe meg Battlefield Bad Company til pc nå eller vente på 2'eren? Er det bra eller en slags konsoll demo av pc versjonen? Hvor har du sett Bad Company til PC? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Hvor har du sett Bad Company til PC? http://prisguide.spillverket.no/product.php?productId=50169 Ooops, den var kansellert? Endret 28. juli 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hvor har du sett Bad Company til PC? http://prisguide.spillverket.no/product.php?productId=50169 Ooops, den var kansellert? Om du har PS3 eller Xbox 360 vil jeg anbefale deg å kjøpe eneren, men om du vil ha det på PC får du nok vente til BFBC2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå