Shepards Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er det bare meg eller er det veldig mye "støy" i bildet på bc? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 det er sånn "film Grain" ja, er med vanilje Lenke til kommentar
CN-Hst Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 AndyF skrev: har vel skjedd med alle battelfield spill utenom vietnam tror jeg Feil, BF:V fikk også ekstra kart. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Gorilla-Gutten skrev: Den er jo kjempelett. Det som er umulig derimot er å klare å drepe 6 med granatkaster og få savior trophy. Granat kaster kills er null stress.. men savior trophy er kliss umulig... får kunn bare 10-20 points max.. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Har flere mistet stats og unlocks i BF:BC? Logget på i dag, ingen stats. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 hifiking skrev: Har flere mistet stats og unlocks i BF:BC? Logget på i dag, ingen stats. Logget selv på i dag.. men har ikke mistet Noe ^^ Har nå skaffet Gold Edition =D.. ^^ Lenke til kommentar
olus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 hissig_pannekake skrev: er det noen våpen med rødpunkt sikte? kan man montere det på noen våpen når man går opp i rank? vet at det er det på mg36 og det er knall, men rart det ikke er på f.eks m16? spiller en del sniper og support og når jeg spiller sniper så skyter jeg som oftest andre snipere, og jeg syns ikke akkurat at det er for mange sniperhorer, ikke de gangene jeg har spilt ihvertfall. m95 syns jeg er litt for svak egentlig, den er tross alt 50 kaliber... og det at det ikke går å legge seg ned syns jeg var kjipt i begynnelsen, men tenker ikke over det nå, man kan gjemme seg ganske bra bare man bruker trær, busker, og skygger... hele poenget med sniper er jo å ligge skjult og gi info til laget sitt, og da fungere som en counter sniper som beskytter laget sitt syns jeg helt knall. men det værste jeg vet er folk som teamkiller, skjønner ikke at de syns det er så festlig, spesielt på ranked server... greit nok at man kan være uheldig iblant, men igår ble jeg sprengt i filler av c4 to ganger fra en som spawnet hos meg og la ned ved siden av og en annen som tok meg og lagkameraten min med kniv. da er det ikke et uheldig mortar strike... sikkert noen skrivefeil og tegnsetting feil her, men måtte skrive dette inlegget to ganger pga data klikk, og da går det litt kjappere andre gangen teamkilling er så jævla frustrerende. Var en gang jeg fulte etter en motstander lenge for å knive han. Da snakker vi sikkert om over et minutt før han stoppet opp så jeg kunne knive han. I det jeg skal knive blir jeg teamkilla av en jævla sniper. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 En ting jeg lurer på .. Når jeg er Recon.. Så har jeg en sånn Lignende Granat ball greie som jeg har ingen anelse hva jeg skal bruke den på?.. Vet noen hva jeg bruker den til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 det er sånn radar dings, hvis du kaster den så blir folk som er nær deg plukket opp på radaren. Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 NIrD skrev: det er sånn radar dings, hvis du kaster den så blir folk som er nær deg plukket opp på radaren. Takk for svaret lurte på det samme. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Conquest Mode er ute..!! Hva synntes dere om Moden? Hva er bra og hva er Dårlig? Lenke til kommentar
zalderach Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Kicking it old school! Fremdeles et par sniperhorer som legger seg yterst på kartet og er ubrukelige. Greit du er redd for å dø, men når jeg har 400 poeng og bare spiller demo/spec og du har 50 poeng som recon når runden er over er du ikke nyttig for teamet ditt. Kan du ikke i det minste sitte stille og leke sniper i nærheten av noe nyttig så jeg kan spawne på deg. Spawn som spec og tag dem med tracer darts! Lenke til kommentar
TNT127 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Elsker å vere Demo/sniper/support på conqest mode. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 zalderach skrev: Kicking it old school! Fremdeles et par sniperhorer som legger seg yterst på kartet og er ubrukelige. Greit du er redd for å dø, men når jeg har 400 poeng og bare spiller demo/spec og du har 50 poeng som recon når runden er over er du ikke nyttig for teamet ditt. Kan du ikke i det minste sitte stille og leke sniper i nærheten av noe nyttig så jeg kan spawne på deg. Spawn som spec og tag dem med tracer darts! Haha, sant det du sier der Pleier ofte å gi sånne sniperhorer ei kule av rifla mi, i håp om at de kanskje flytter seg til en mer nyttig plass. Selv spiller jeg sniper veldig mye, men ligger som oftest i fronten, mye mer kills og hjelper teammates med spawn og radar Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Når kommer den clan support greia da? Har jo blitt sagt i en god stund nå men kommer jo aldri noe .. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Nå har tre av de Find-All-Five våpnene gratis. Kodene ligger på http://badcompany.ea.com/news/. Recon Kit - QBU88 - your3mynextt4rget Special Ops Kit - UZI - cov3r1ngthecorn3r Support Kit - M60 - try4ndrunf0rcov3r Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Søren ass.. Nå har jeg drivi å tatt bilder.. Men det vil ikke bli uploaded? -.- Lenke til kommentar
August. Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 TehJøran skrev: Søren ass.. Nå har jeg drivi å tatt bilder.. Men det vil ikke bli uploaded? -.- hvis du mener screenshots som ikke vil bli uploaded i galleriet ditt på badcompany.ea.com, så har jeg samma prob. tar masse fete bilder men ingen kommer opp Shepards skrev: zalderach skrev: Kicking it old school! Fremdeles et par sniperhorer som legger seg yterst på kartet og er ubrukelige. Greit du er redd for å dø, men når jeg har 400 poeng og bare spiller demo/spec og du har 50 poeng som recon når runden er over er du ikke nyttig for teamet ditt. Kan du ikke i det minste sitte stille og leke sniper i nærheten av noe nyttig så jeg kan spawne på deg. Spawn som spec og tag dem med tracer darts! Haha, sant det du sier der Pleier ofte å gi sånne sniperhorer ei kule av rifla mi, i håp om at de kanskje flytter seg til en mer nyttig plass. Selv spiller jeg sniper veldig mye, men ligger som oftest i fronten, mye mer kills og hjelper teammates med spawn og radar mange sniperjævler som sitter ved basen sånn at man må spawne der uansett selv om det er andre folk, da tar jeg og kniver dem ned! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 jottnegen skrev: TehJøran skrev: Søren ass.. Nå har jeg drivi å tatt bilder.. Men det vil ikke bli uploaded? -.- hvis du mener screenshots som ikke vil bli uploaded i galleriet ditt på badcompany.ea.com, så har jeg samma prob. tar masse fete bilder men ingen kommer opp Shepards skrev: zalderach skrev: Kicking it old school! Fremdeles et par sniperhorer som legger seg yterst på kartet og er ubrukelige. Greit du er redd for å dø, men når jeg har 400 poeng og bare spiller demo/spec og du har 50 poeng som recon når runden er over er du ikke nyttig for teamet ditt. Kan du ikke i det minste sitte stille og leke sniper i nærheten av noe nyttig så jeg kan spawne på deg. Spawn som spec og tag dem med tracer darts! Haha, sant det du sier der Pleier ofte å gi sånne sniperhorer ei kule av rifla mi, i håp om at de kanskje flytter seg til en mer nyttig plass. Selv spiller jeg sniper veldig mye, men ligger som oftest i fronten, mye mer kills og hjelper teammates med spawn og radar mange sniperjævler som sitter ved basen sånn at man må spawne der uansett selv om det er andre folk, da tar jeg og kniver dem ned! Spess. de sniperhorene som bruker Artillery.. Så jeg måå spawne i basen.. -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå