polarf0x Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Er det mulig å spille amerikanske spill på en europeisk konsoll ? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Om det er PS3 så ja..... ( PS3-spill er sonefrie ) Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Om det er ps2 så nei, med mindre du har en modchip, eller noe annet som fikser det. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Men sjekk at TVen din støtter NTSC dersom du er i tvil om den gjør det. Ellers risikerer du gjerne å ende opp med svart/hvitt-bilde fordi TVen ikke klarer å vise fargene. Har selv opplevd dette fenomenet da jeg testet den amerikanske demoen av Full Auto på en liten 14" bilderørs-TV. Den samme demoen har farger når jeg kjører den på HDTVen min for å si det sånn. Lenke til kommentar
polarf0x Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Bra bra =) Tenkte å kjøpe Rock Band fra USA. Koster vel bare rundt 850 kr der borte. Blir vel sikkert å koste over 1500kr her i Norge når det kommer ut Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvis du får tak i det der borte blir vel frakten og merverdiavgiften så høy at det koster nærmere 1500kr for deg uansett. Fordelen er at du får det nå istedet for neste år Lenke til kommentar
polarf0x Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Hvis du får tak i det der borte blir vel frakten og merverdiavgiften så høy at det koster nærmere 1500kr for deg uansett. Fordelen er at du får det nå istedet for neste år Rock Band kommer ut nå i mars, i alle fall det som er planlagt, og vil koste rundt 2000 kr. Kanskje jeg bare kjøper det når jeg flytter til England Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå