Hollywood_ Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Hei! Veit dere hvordan jeg kan få håret mitt til å bli helt likt Stian Ohrs sitt? Akkurat nå har jeg helt "vanlig" sveis som står opp forran. Utrolig kjedelig, igrunn. Hadde vært konge med brae tips! Selvfølgelig må jeg jo få lengre hår, men innen mai så har jeg nok like langt som Ohr hvertfall. Slenger med et bilde av Ohr: http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/...e&myStart=0 Takk!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Spørre en frisør? Lenke til kommentar
Hollywood_ Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Ja, det ville selvfølgelig vært det beste. Tenkte å prøve å få tak i nummeret til Ohr jeg. Og sende melding til han og spørre! Lenke til kommentar
Hollywood_ Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Ohrs nummer er ikke på gulesider hvertfall! Får spørre en frisør da! Hvis ikke dere har noen fete tips! Og forresten, jeg har blondt hår, blir det bra hvis jeg farger håret svart? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Hvis du farger det svart så blir det stygt, Ohr har heller ikke svart. Men mørkt, dvs brunt. Ta med bilde av Ohr til frisøren og be hun/han klippe deg sånn. Lenke til kommentar
Hollywood_ Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Stemmer det! Men er det noe jeg kan gjøre selv for å få glatt hår som Ohr? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Stemmer det! Men er det noe jeg kan gjøre selv for å få glatt hår som Ohr? bruke balsam? Lenke til kommentar
Hollywood_ Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Hvilken balsam kan du anbefale da? Eller finnes det kanskje bare en...? Men hvis jeg skal farge håret mitt brunt, vokser det blonde håret ut igjen etterhvert? Hvor mye koster det å farge håret egentlig og hvor lenge varer det? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Hollywood_ Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Hehe, jeg er jo "bare" 15 da.. Alltid muttern som har kjøpt shampoo og sånt så det har jeg aldri satt meg inn i..! Hvilken hårfarge anbefaler dere isåfall? Men det "gamle" håret vokser jo imens jeg har brunt da.. Da blir vel bare blondt-brunt. Eller..? Endret 16. mars 2008 av Hollywood_ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Men Stian Ohr har heller ikke glatt hår, han har litt krøller eller fall som det kalles så tror jeg han bare tar litt gele eller vann i for å ha det sånn. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Ta med et bilde til frisøren og snakk med han/henne. De kan også hjelpe deg med div. hårprodukter til ditt hår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå