Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hp pavillion dv9312 (dv9000) FEIL

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en helt ny hp paviliion dv9312 eu

Men så likte jeg ikke vista så la inn xp

Men nå har jeg fått et problem med den

Den vil ikke på den starter opp men går av etter 1 sekund etter jeg har trykke på Power knappen, har prøvd å tatt ut batteriet å forsøkt å ta den på (med laderen inn i dataen da)

Har prøvd uten ladere

Men ingen ting virker

Noen som ved va jeg kan gjøre med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel som du selv sa: Ingenting virker og du har ikke skjermbilde. Og om du har prøvd å starte opp uten batteri men bare lader i og den slår seg av betyr det vertfall at den får strøm fra laderen og dermed er problemet med maskinvaren.

Og dermed blir den eneste løsningen å bytte ut den komponenten som er noe galt med.

Lenke til kommentar

Men er det ikke slik:

Jeg hadde vista

la inn xp (ulovlig)

Mister jeg ikke garatien, vist jeg legger inn xp på en hp data som var orginal vista?

Syntes jeg har lest noe om dette

Og et spørsmål til, jeg har jo masse musikk å dokumenter filmer osv, så da lurer jeg på om jeg kan koble ut harrdisken å få overført tingene jeg har en ann data???

eller er dette umulig?

Lenke til kommentar

Jeg er usikker på hvordan det er med Garantier og sånt så får nesten la noen andre svare på dette, men det er naturligvis ikke noe problem å skru ut harddisken for deretter å overføre filene til en annen datamaskin.

Har du et SATA-grensesnitt på Harddisken kan du tilogmed bruke de samme tilkoblinge som du bruker på en vanlig Stasjonær.

Lenke til kommentar

Ja da får jeg skru den ut å prøve å legge filene inn på den stasjonære dataen ;)

Men kan det være et virus som er kommet inn på dataen, ??

Får det var noen som snakka om at det kanskje kunne være et virus jeg hadde fått

Noen som ved noe om dette??

Lenke til kommentar

Ok, men jeg har brukt XP LEENGE på datan, så sto det noe på itavisen

om at du kunne gjøre xp dataen din lik som vista, så da la jeg inn masse av det.

Tenkte det må jo være helt tryggt siden det er itavisen som har lagt det ut på sia.

Da kom det opp sån "det kan henne at datan din ikke bruker en orginal xp" eller noe sånt,

Det komm ikke før jeg innstallerte de tingene fra itavisen, å en ting til komm når jeg innstalerte det BLU SCREEN, sån pluteslig, det skjedde kanskje 5 ganger etter jeg innstalerte de greiene,

Men ved ikke om det har noen betydning, men tenkte jeg skulle bare si fra om det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...