Gå til innhold

Bruke PS3 på 22" LCD VGA skjerm

Anbefalte innlegg

Hei. Har en 22" LCD skjerm med bare VGA tilkobling, har også et 5.1 suround anlegg. Greia er at jeg skal kjøpe en PS3, men har ikke en tv å bruke den på, bare en 22" pc skjerm. Hva av kabler/dingser trenger jeg for å få alt til å funke? altså PS3 lyd i anlegget, og PS3 bildet på pc skjermen. Trengs noe info så bare spør.

Edit: Fant denne CLICK! vil denne gi meg mulighet for å få både lyd og bilde?

Endret av exrape
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Har en 22" LCD skjerm med bare VGA tilkobling, har også et 5.1 suround anlegg. Greia er at jeg skal kjøpe en PS3, men har ikke en tv å bruke den på, bare en 22" pc skjerm. Hva av kabler/dingser trenger jeg for å få alt til å funke? altså PS3 lyd i anlegget, og PS3 bildet på pc skjermen. Trengs noe info så bare spør.

Edit: Fant denne CLICK! vil denne gi meg mulighet for å få både lyd og bilde?

Jeg kjøpte en slik vga/komponent transformer.. funker veldig bra, kjører 1080i på min gamle CTR skjerm. Blir svarte meg bra nok HD-bilde med det:)

Den jeg kjøpte får man på dealextreme.com, den heter VGA-2000. Koster vel under ca 29 dollar så ikke no problem med toll da:)

vga

Man bruker en komponent kabel og f.eks lyd fra pc høytalere. Kjøpte å en komponent kabel der til 30-40 kr som funker bra.

Vet dog ikke om det fungere med lcd skjermer?

Uansett må skjermen støtte 50 HZ eller 50Hz/60hz. Pal ps3 kjører på 50 hz mens us og japan kjører på 60hz (etter det jeg har fårstått).

Når du får denne, må du stille inn på en spess måte.. fant en film på youtube som viser.. ekke vanskelig, men jeg dreit meg ut før jeg så den, og trodde denne dingsen ikke funka.

Ps: det var Juke her på forumet som tipsa til denne:) takk for det, sparte mye spenn!

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...