hobgoblin Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 den grafen er fra hvor? og angående noen video av jenta, aner ikke, og jeg gidder ikke leite heller. ser ikke humoren i slikt egentlig... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 den grafen er fra hvor? og angående noen video av jenta, aner ikke, og jeg gidder ikke leite heller. ser ikke humoren i slikt egentlig... Det ble jo en stor sak ut av det der, politiet kom osv. Hvis det var det der fra sistår så. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Jeg har den, kan laste opp på youtube når jeg gidder å sette inn harddisken den ligger på Kim Salabim: Er det en fra i fjord også? Den jeg har er fra 02 Endret 26. mars 2008 av WD40 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Herregud, drit i å legg den filmen ut på youtube da. Gamle er dere a? Hva er vitsen med å spre den? (Og nei, det er ikke meg på filmen hvis noen skulle tro det) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 den grafen er fra hvor? og angående noen video av jenta, aner ikke, og jeg gidder ikke leite heller. ser ikke humoren i slikt egentlig... Det ble jo en stor sak ut av det der, politiet kom osv. Hvis det var det der fra sistår så. den hvor noen personer ble utvist fra TG på livstid for mobbing tror jeg. husker ikke hva år det var. alt i alt så er det denne formen for "humor" som har fått meg til å gi meg med lanparty. på mange måter minner moderne lanparty om dataverdenens svar på streetcar treff, bare med fjortisfaktoren skrudd til 11... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Herregud, drit i å legg den filmen ut på youtube da. Gamle er dere a? Hva er vitsen med å spre den? (Og nei, det er ikke meg på filmen hvis noen skulle tro det) Fyller 18 i år Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hugsar at eg har sett den filmen eg og for lenge sia. Men når eg no skulle finne den igjen, så var den ikkje der, så den må ha blitt sletta ifra youtube. Like greitt for jenta. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Bare jeg som ikke finner "Arne"? Jeg finner ikke Arne jeg heller Arne Arne hva ville tg vært uten deg Kan noen si hvor han han her -manidress Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 bunnen av bildet, senter, gå så mot venstre mens dere ser etter de elementer som har blitt beskrevet tidligere. arne er kledd i en blå genser eller jakke forresten... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 den grafen er fra hvor? DER: http://web.banetele.com/tg08/tg2008.png Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Til alle som lurer på hen arne er.. På en av de 2 radene på midten av bildet... Se etter et lite hvitt skilt hvor det står "Nei til moms på dataparty" Endret 26. mars 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) den grafen er fra hvor? DER: http://web.banetele.com/tg08/tg2008.png takker. får meg til å tenke på grafen for før og etter napster-1, eller noe i den dur Endret 26. mars 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
Refi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 aa der ja, der hadde vi Arne Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) TGs frihetsgudinne aka Stian aka Skrollan. Eller kanskje heller momsfrihetsgudinne... Endret 27. mars 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hvilken rad satt han på? Lignet veldig på han ene karen med "Free Hugs"-skilt, men er sikkert feil person. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Til alle som lurer på hen arne er.. På en av de 2 radene på midten av bildet...Se etter et lite hvitt skilt hvor det står "Nei til moms på dataparty" Arne ser ut som et spøkelse som går rundt langs rekkene he died from lack of sleep, and now he haunts the party! Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hvilken rad satt han på? Lignet veldig på han ene karen med "Free Hugs"-skilt, men er sikkert feil person. Det er nok meg Satt på rad 29 sete 37/38 og hadde free hugs ja Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Fin t-skjorte. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvilken rad satt han på? Lignet veldig på han ene karen med "Free Hugs"-skilt, men er sikkert feil person. Det er nok meg Satt på rad 29 sete 37/38 og hadde free hugs ja Haha! Jeg ga deg klem 2 ganger. Tror jeg har video av det også et eller annet sted på mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå