Darkbuster Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Bare jeg som ikke finner "Arne"? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ja skjønenr det ikke ass, vi hadde poser som vi samla all søpla i vi og den leverte vi når crew gikk rundt. Var vel litt søppel hos oss når vi dro men det var bare litt tomme bokser og slikt ikke som mange andre steder hvor det fløyt utover gulvet Vi satte stor pris på dere som samlet søppelet i poser når vi gikk rundt. Det gjør alt så mye enklere. Vi fikk veldig mye ros fra søppeinnsamlerene siden vi putta all søpla våres i poser så det sto klart. Enkelte steder var det helt brutalt mye søppel, og det var helt umulig å gå forbi.. Fikk dessverre ikke tatt så mange bilder i år, siden jeg bare hadde mobilen.. Glemte digicam, pluss at jeg ikke fikk muligheten til å låne speilrefleks. Blitza konstant rundt oss, så regner med at noe havner på nett om ikke så lenge Flagget vårt før vi måtte ta det ned (fikk det opp igjen etter litt diskusjon og modifikasjoner ) : *bilde* Dere som hadde flagget, har det en betydning/representerer det noe? Satt ikke så langt unna, vi synes det er var fett sånn for the record Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Finner ikke Arne på bildet jeg heller? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) "arne" befinner seg nesten nederst til venstre for rad 51. like ved et lite skilt det står "Nei til moms på dataparty" Endret 25. mars 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Klarer ikke lagre bilde og endre det i paint, men er sånn c.a midt på, ser han fort Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvor er samlebildet av HW-rekka? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvor er samlebildet av HW-rekka? Det er ein eller annan plass i Dahls arkiv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Arne har fått for lite sol. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 eller blitt tappet for blod ^^ Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Dere som hadde flagget, har det en betydning/representerer det noe? Satt ikke så langt unna, vi synes det er var fett sånn for the record Representerer vel oss, men har ikke noe spesiell betydning annet enn "her sitter vi" Vi var bare en gjeng som tenkte å dra det helt ut og overgå alt. Hyperion var de eneste som hadde større arealmessig (men så har vel ikke de malt det selv ) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvor er samlebildet av HW-rekka? Det er ein eller annan plass i Dahls arkiv... Håper det blir posta her da. Jeg fant nada. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Håper det blir posta her da. Jeg fant nada. Han skal legge det i neste artikkel/bildespesial fra TG på HW.no, så du får følge med der. Vet ikke hva han somler meg jeg... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvorfor man IKKE skal sove på TG. heh, får meg til å tenke på når hun jenta ble filmet utførende noen uheldige bevegelser i soveposen... visse ting burde en egentlig være for god til å finne på, selv om det mest sannsynlig er snakk om venner som har gjort det... Lenke til kommentar
geil Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 heh, får meg til å tenke på når hun jenta ble filmet utførende noen uheldige bevegelser i soveposen... visse ting burde en egentlig være for god til å finne på, selv om det mest sannsynlig er snakk om venner som har gjort det... Skulle tro hu fikk dobbeltklikka nok på musa mens hu satt ved PC-en... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 heh, får meg til å tenke på når hun jenta ble filmet utførende noen uheldige bevegelser i soveposen... visse ting burde en egentlig være for god til å finne på, selv om det mest sannsynlig er snakk om venner som har gjort det... Skulle tro hu fikk dobbeltklikka nok på musa mens hu satt ved PC-en... Har ikke sett den, ligger den på youtube? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 ingen tvil når tg var slutt hvertfall: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå