hailgodset91 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ja skjønenr det ikke ass, vi hadde poser som vi samla all søpla i vi og den leverte vi når crew gikk rundt. Var vel litt søppel hos oss når vi dro men det var bare litt tomme bokser og slikt ikke som mange andre steder hvor det fløyt utover gulvet Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Var noe sinnsyke tilstander enkelte steder. gikk mellom en rad på dag 3 og tråkket i gamle matrester da eller? pizza esker og potetgull lå strødd, hva skjer med det? Sykt ass, hadde fan ikke orka å sitte i min egen søppel på den måten.. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Lå et halvt brød med mer under bordet hos meg :S. Rydda all min egen søppel, untatt 4 pantebokser som jeg satte pent på bordet. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Bilde NR2 i post Hehe.. fant meg selv.. står nede til høyre i bildet rett under høyttaleren. ser bakhodet mitt woohoo. Nikon d80 med sb-600 blits på stativ gitt. slik ble bildet fra min vinkel: Endret 24. mars 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvilken rad? husker ikke hvem rad jeg var på da. mulig jeg var litt trøtt. var vel sånn ca midt nede i hallen et sted. så helt jævlig ut. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Just wondering... Hva er HW rekka? Crew't til HW.no eller no sånt? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ja skjønenr det ikke ass, vi hadde poser som vi samla all søpla i vi og den leverte vi når crew gikk rundt. Var vel litt søppel hos oss når vi dro men det var bare litt tomme bokser og slikt ikke som mange andre steder hvor det fløyt utover gulvet Vi satte stor pris på dere som samlet søppelet i poser når vi gikk rundt. Det gjør alt så mye enklere. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Helt utrolig at folk bare strødde rundt seg med søppel! Vi var sikkert ikke de flinkeste til å rydde før vi dro, men vi samlet i det minste bosset i poser. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Just wondering... Hva er HW rekka? Crew't til HW.no eller no sånt? HW rekka = forumbrukere fra diskusjon.no Ikke alle fra diskusjon deltok på hw-rekka forøvrig. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Satt sammen 4 bilder til et panorama.. Litt dårlig kvalitet, men fett nok Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er et spøkelse nær plakaten der det står Nei til moms på tg eller no sånt, c.a midt på Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Satt sammen 4 bilder til et panorama.. Litt dårlig kvalitet, men fett nok fett bilde Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Just wondering... Hva er HW rekka? Crew't til HW.no eller no sånt? HW rekka = forumbrukere fra diskusjon.no Ikke alle fra diskusjon deltok på hw-rekka forøvrig. Ville heller ha sitte med venna mine enn 50 people jeg ikke kjenner ;P Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er et spøkelse nær plakaten der det står Nei til moms på tg eller no sånt, c.a midt på : O så det jeg også nå : S Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er et spøkelse nær plakaten der det står Nei til moms på tg eller no sånt, c.a midt på : O så det jeg også nå : S Det må være Arne Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ja skjønenr det ikke ass, vi hadde poser som vi samla all søpla i vi og den leverte vi når crew gikk rundt. Var vel litt søppel hos oss når vi dro men det var bare litt tomme bokser og slikt ikke som mange andre steder hvor det fløyt utover gulvet Vi satte stor pris på dere som samlet søppelet i poser når vi gikk rundt. Det gjør alt så mye enklere. Vi fikk veldig mye ros fra søppeinnsamlerene siden vi putta all søpla våres i poser så det sto klart. Enkelte steder var det helt brutalt mye søppel, og det var helt umulig å gå forbi.. Fikk dessverre ikke tatt så mange bilder i år, siden jeg bare hadde mobilen.. Glemte digicam, pluss at jeg ikke fikk muligheten til å låne speilrefleks. Blitza konstant rundt oss, så regner med at noe havner på nett om ikke så lenge Flagget vårt før vi måtte ta det ned (fikk det opp igjen etter litt diskusjon og modifikasjoner ) : Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er et spøkelse nær plakaten der det står Nei til moms på tg eller no sånt, c.a midt på : O så det jeg også nå : S Det må være Arne Det var det første jeg oxo tenkte Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det er et spøkelse nær plakaten der det står Nei til moms på tg eller no sånt, c.a midt på : O så det jeg også nå : S Det må være Arne Crazy, må være Arne ! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det er et spøkelse nær plakaten der det står Nei til moms på tg eller no sånt, c.a midt på : O så det jeg også nå : S Det må være Arne Crazy, må være Arne ! HAHA, spookie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå