Mompen Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Bra innsats i tråden Scotty! Har tatt hundrevis av bilder selv, men får ikke lagt ut grunnet USB-krøll på pc`en Må få brent ut alt, ført over til en annen PC og tatt det videre derfra. Endret 22. mars 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 bra bilder der scotty.. gadd ikke lette på ræva selv når wreslingen var, så sånn kan det gikk.. Tja, ser bedre ut i thumbnails det meste Mye uklarhet og treg lukketid.. holder på å eksperimentere, fikk kameraet for få dager siden. Uten blits blir det ikke fullt så lett. Men takk forøvrig. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 bra bilder der scotty.. gadd ikke lette på ræva selv når wreslingen var, så sånn kan det gikk.. Tja, ser bedre ut i thumbnails det meste Mye uklarhet og treg lukketid.. holder på å eksperimentere, fikk kameraet for få dager siden. Uten blits blir det ikke fullt så lett. Men takk forøvrig. knall vøtt. Ser ut som pentaxen er et godt "verktøy" veit hvordan det der er ja. stativ er en ganske ok ting å ha.. off topic men: Vurdert å titte på foto.no? Mye god kritikk å få av brukerene der.. mange gode fotografer og mye å lære av. ikke minst mye inspirasjon Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Gah, dere får meg til å savne TG! Jeg håper virkelig at det blir TG 09! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Kan ikkje nokon ta bilde av OCZ dama? Kameraten min filma ho med svindyrt videokamera i sånn 5 minutter. Yummy Planar om å legge ut på youtube? Hehe, nei det ville vel vært litt dårlig gjort Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Flotte bilder, Scotty, hva slags kamera har du? Brukte du stativ på noen av bildene? Har selv bare med et litt gammelt kompaktkamera (Olympus mju 400), så det blir ikke allverdens kvalitet... Savner speilrefleksen. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ah, jeg har lyst å være på TG nå... ikke USA. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 2bbi/Tobbi(?): Du kunne vel lagt det ut på DC og shara til oss? Hun har veldig sexy utenlandsk stemme Sexy utseende har hun også, men litt vell tynn? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Bedre med litt vel tynn enn litt vel tjukk... Lenke til kommentar
Reached Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hvorfor man IKKE skal sove på TG. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ja den var jo fin den der Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Haha, stakkars folk. Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 DA ble jeg kjendis her også Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Flotte bilder, Scotty, hva slags kamera har du? Brukte du stativ på noen av bildene? Ligger i EXIF og signatur.. nei, brukte ikke stativ på bildene, utenom de aller første som er oversiktsbilder over hallen.(side 2) Endret 22. mars 2008 av Scotty Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Flotte bilder, Scotty, hva slags kamera har du? Brukte du stativ på noen av bildene? Ligger i EXIF og signatur.. nei, brukte ikke stativ på bildene, utenom de aller første som er oversiktsbilder over hallen. Det var vel egentlig de jeg lurte på. Regnet ikke med du brukte det på de andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Haha, stakkars folk. Jeg hadde drept de folkene hvis jeg fant ut hvem det var. Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Haha, stakkars folk. Jeg hadde drept de folkene hvis jeg fant ut hvem det var. var nice bilde da, men hadde blitt litt sur om det var meg tror jeg Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ok folkens, mer bilder, mindre prat! HW-rekka sett fra oven. HW-rekka. Hallen i dagslys. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det så ut som et virkelig koselig sted! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå