Frezz Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Har nylig fått ADSL fra telenor. Fikk routeren Speedtouch 780. Alt fungerer egentlig greit bortsett fra at når jeg kobler Xbox 360'n min til routeren (bruker kabel) så mister den forbindelsen med xbox live nesten hvert minutt. Noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 The following ports must be available for Xbox Live to operate correctly: • UDP 88 • UDP 3074 • TCP 3074 Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Man har jo mulighet til å bestemme hvilke program som skal være åpen for nettet på routeren. Jeg antar hvis man ikke setter opp noen program så er alt åpent. Har også prøvd å legge til en xbox live profil som faktisk fulgte var installert i routeren (da er det de portene du snakker om som er åpen), men det ble ikke noe forskjell. Endret 15. mars 2008 av Frezz Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Det skal fungere uten å åpne de portene der, men da får du "strickt" nat... Men mister xboxen kontakt med internett, eller hele nettverket? fungerer det å f.eks streame video eller musikk fra en PC i nettverket? Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Satt på noe nedlasting på en PC, samtidig som jeg prøvde å koble til Xbox Live. Det som skjedde da var at Xbox'n ble stående konstant å koble fra/til Xbox Live, med maks 10 sek mellom hver. Leste på Xbox forumet at det er flere som har hatt problemer med Live etter at den nye patchen kom ut. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 BUMP Sitter å prøve å få fjernet NAT på routeren, men finner pokker meg ikke ut hvor jeg gjør det! Noen som har en idea? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå