Gå til innhold

Nokia N73, godt valg?

Anbefalte innlegg

Mobilen (Nokia N70) min ble stjelt i går så nå trenger jeg ny.

Har egentlig lyst på samme som jeg mista selv om jeg hadde hatt den i ca 2 år. Problemet er at den ikke er å få kjøpt lenger. Derfor må jeg ha ny. og det SKAL være Nokia.

Jeg har sett litt på Nokia N73... den dekker mine behov når det gjelder funksjoner. og får den med det samme abonomented jeg hadde for ca 1000kr. (Kontant: ca 2300kr)

Er det et bra kjøp? Er det noen som har noen erfaringer med denne telefonen? noe negativt?

Takk for svar!

Christoffer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har denne telefonen selv, og den fungerer utmerket.

MEN, den er ganske stor, og den er ganske treig å navigere rundt omkring i menyene med(men det er alle symbian OS tlf).

Men jeg kommer ikke selv til å kjøpe ny telefon på en god stund.

Lenke til kommentar
Jeg har denne telefonen selv, og den fungerer utmerket.

MEN, den er ganske stor, og den er ganske treig å navigere rundt omkring i menyene med(men det er alle symbian OS tlf).

Men jeg kommer ikke selv til å kjøpe ny telefon på en god stund.

Er det bra å se film på den`? Tenker da på å legge film inn på mobilen fra PCen.... er det god kvalitet da? hvilket minnekort har du?

Og... Headsettet eller ørepluggene som fulgte med... er de gode? kan man putte inn et vanelig headset i telefonen?

Endret av bfplayer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

se film? nei... Har ikke minnekort ettersom jeg har ikke hatt noe behov for det... ørepluggene er helt ok, mye bedre enn de som fulgte med min tidligere SE 700i. Nei man kan ikke plugge inn vanlig headsett i telefonen. Det er ingen "media" telefon.

Lenke til kommentar

Har selv hatt N73 og var kjempe fornøyd. Beste telefonen jeg har hatt, nå har jeg N82 og er kjempe fornøyd med den.

Man kan da fint se på film med den, bruk f.eks Smartmovie, blir veldig bra, i hvertfall i forhold til skjemstørrelsen da. Og du kan bruke andre Headsett, men trenger en overgang. Funker fint det.

aanseth

Endret av aanseth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...