morningstar665 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg ser etter markedets verste dasspapir, i ruhet eller hvor lett det revner når man tørker seg med det osv. Han jeg deler kåk med er litt slapp på å kjøpe inn dassrull når det er hans tur, så jeg syns det kan være gøy med en liten kommentar til ham i form av handling jeg bare later som ingenting og fyller på med drittpapir i stativet. Barnslig? ja.. men hey Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Vil ikke handlingen ved å ikke kjøpe inn noe som helst snakke litt høyere for seg? Pass på å ha backup selv bare! Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Xtra-dopapiret. Det verste på jord. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 SANDPAPIR HAHAHAH kjøpe et lite rull på Maxbo og henge det på dass Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Tenk deg de blodige spora hvis han faktisk gjorde det da Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Rød Swix ski-klister med sprøytedyse ikke svamp, og en liten pose med fin sandblåsningssand + det grå miljøpapiret som Europris selger. Rull av en bra lengde papir og legg det på en plan overflate, spray en fin dusj med klister på fra ca 50 cm avstand og ha sand i håndflaten og blås det ut over papiret. La tørke i ca 15 minutter og rull tilbake på rullen. Forholdsvis umulig å oppdage men river godt i rumpa. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ja, her kom det endel fine forslag, men siden ingen har vært innom det som virkelig tenner hos gutta, poster jeg det beste forslaget. Hørt om knipetak? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Rød Swix ski-klister med sprøytedyse ikke svamp, og en liten pose med fin sandblåsningssand + det grå miljøpapiret som Europris selger. Rull av en bra lengde papir og legg det på en plan overflate, spray en fin dusj med klister på fra ca 50 cm avstand og ha sand i håndflaten og blås det ut over papiret. La tørke i ca 15 minutter og rull tilbake på rullen. Forholdsvis umulig å oppdage men river godt i rumpa. :!: Den var gjennomført *skrive ned* Lenke til kommentar
eflas Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hahah, hva med å hente a4-arkene i printeren og legge de ved siden av? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Xtra-dopapiret. Det verste på jord. Nei, Euroshopper knuser det lett! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Kaktusdasspapiret er vel det verste jeg har prøvd i alle fall.. Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Xtra-dopapiret. Det verste på jord. Nei, Euroshopper knuser det lett! Når det gjelder Europris sitt miljøpapir: Når man åpner pakken lukter det en blanding av Casco trelim, kontaktlim og batterisyre. I tillegg "henger" papiret på rullen og er man litt utålmodig river man det av. Vi gjorde en test på dette i 2006 for Båtmagasinet, og konklusjonen er som følger: Har du kjemikaljedass ombord eller en driter med tynne rør unngå for enhver pris miljøpapir. Det er designet via et for meg uforståelig regelverk til å møte visse kriterier som ikke inbefatter å bruke det på sine edlere deler eller der plass er en begrensende faktor. Djevelskapen utvider seg nemlig istedetfor å oppløse seg som dopapir skal. Dere er herved advart. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 HAHAHAHAHAH!!! JEG DØR! fy faen å bra! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Blir ikke verre en det. Nå ja... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 eller hvor lett det revner når man tørker seg med det osv. For øvrig har internettet et tilnærmet ubegrenset utvalg: Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Her var det mye å velge mellom. Revenge-merket og Badger's Arse vurderer jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå