marsvo666 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hej slidder med popupp heile tiden.. Noen så vett hvordan jeg skal fjerne dette ? Elle blokke det ? Mvh Marius Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hei, du er nok i feil kategori. Hvis du får stadige pop-ups så betyr det trolig at PC er infisert. Råder deg til å restarte PC og velge sikkermodus med nettverk. Deretter scanner du med en av disse: http://www.websiden.net/scan.htm Lenke til kommentar
marsvo666 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Men når pcen blei formatert så begynnte di å komma. så reine eg isje me atte den va infisert når an va formaterte. å andre pcer så logge seg på dette nettverket får samme popupene. Mvh Marius Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvis det er pop-ups som er naturlig så skal de jo komme... I såfall må du sjekke innstillinger i nettleseren din. Selv bruker jeg Firefox med utvidelsen Adblock plus og er ikke plaget med noe som helst av pop-up eller reklame som forstyrrer surfingen. Det er normalt at hvis du installerer maskinen på nytt og du ikke har brannmur under installasjonen så vil du helt sikkert bli infisert med en gang. Hvis du derimot er bak en router (=brannmur) er dette ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå