hardcopy Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Edit: Jeg har flyttet innlegget til maskinen virker ikke. Jeg har installert et Foxconn GF8800GT-512 i PCen i stedet for det gamle GF6600GT kortet. Etter ca 5 min spilling i Biochock ble skjermen svart og mistet tydeligvis signal fra kortet. Alt låste seg og ikke en gang reset knapp fungerte. Dette skjedde et par ganger og jeg bestemte meg for å bytte ut min Viking 350W PSU med en MIST 500 W PSU. dessverre ble det ikke noe bedre med den nye PSU. Skjermen blir fremdeles svart etter kort tid med spilling i 3D spill Jeg har nå prøvd med BF2 også på høy oppløsning. Jeg har installert siste utgitte drivere og har XP operativsystem. Noen som kan hjelpe? Endret 15. mars 2008 av hardcopy Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Tyder på et varmeproblem.Du kan styre vifta gjennom programmet Riva Tuner.Mulig vifta er satt til å gå på 25%,og da kan det bli hett.Har du god luftgjennomstrømning i kabinettet ellers? Lenke til kommentar
WoWAlch Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Er det nye kortet PCI E 2.0? og støtter ditt HK dette? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Er det nye kortet PCI E 2.0? og støtter ditt HK dette? Hva for et spørsmål er det? PCI 2.0 er bakoverkompatibelt mao har ingenting med problemene å gjøre. Regner med at strømkabel til skjermkortet er koblet i? Har du bra med kjøling i kabinettet? Endret 17. mars 2008 av fflex Lenke til kommentar
WoWAlch Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 det jeg mener er at han mulig må underklokke kortet pga sende frekvensene på kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå