neadii Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Som topic sier.. Jeg har en USB-mus. (Logitech G9) Problemet mitt er at når jeg spiller så disconnecter den seg fra usben. (Du hører den lyde som kommer når du drar ut noe fra usb-port, og så kommer den usb-innkoblingslyden 4-5 sekunder senere) Dette skjer kun i CS! Og ikke ute i Windows, enda. Jeg spiller bare CS, så vet ikke hvordan det er i andre spill. Noen som vet hva feilen kommer av? Jeg har prøvd å bytte usb-port, men det nyttet ikke. Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Har hatt et lignende problem med g5. Det var at ledningen hvor ledningen kom inn i musen var brutt slik at musen koblet inn og ut når jeg bevegde på den (Har hatt problemet med 2 g5 muser) Eneste løsningen var å sende den inn. Men dette skjedde ikke bare i cs, men over alt. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Nei, har ikke prøvd andre pc-er. Men takk for svar, det løste av seg selv tydligvis, men skal ha dette i bakhue hvis det skjer i nærmere framtid. - neadii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå