Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg skal gjøre det for første gang neste helg..

Gjest Guest_Nina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Nina_*

Så et spørsmål til mine medsøstre.. når dere gjorde det for første gang.. sprakk dere da? er så redd for at alt skal renne og gjøre kjempevondt siden dette er min første gang...:( Har noen noen erfaringer som tørr å dele det med meg.. (spør altså om jentenes erfaringer her ..:p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Oda_*

Jeg kjente det ikke første gangen :)

Jeg bare slappet av og koste meg. Gjorde ikke vondt eller noe, bare litt i begynnelsen (med det var fordi jeg spente meg fordi jeg _trudde_ det skulle gjøre vondt :p)

Lenke til kommentar

Første gang er første gang og det er et ordtak som sier "øvelse gjør mester"

Første gang var ikke akkurat så mye å skryte av, men det er bare å prøve igjen og ikke være flau over at en ikke får det til..og som aids-penis sier så sørg for at det er vått :)

Lenke til kommentar

Når du mener renne, så tenker du vel på blod ;)

Når dama mi og jeg gjore det første gangen, var hun da jomfru. Vi brukte god tid oppvarming og når jeg satte inn stikken, gjorde det litt vondt i begynnelsen for henne... men så lettet det og det gikk ganske greit.

Gang nr 2, den var verre... Da sprakk da denne jomfruhinna som det kalles, og det resulterte at vi smugvaska 1 stk laken og en pute fordi det var temmelig store blodflekker på dette lakenet. Gjerne legg et håndkle under rompa eller noe, så vist det skal begynne og ''renne'' s¨er du på den sikre siden :)

Rart at hun ikke fikk vondt når det blødde :dontgetit: ]

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...