Gjest Guest_Nina_* Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Så et spørsmål til mine medsøstre.. når dere gjorde det for første gang.. sprakk dere da? er så redd for at alt skal renne og gjøre kjempevondt siden dette er min første gang... Har noen noen erfaringer som tørr å dele det med meg.. (spør altså om jentenes erfaringer her ..) Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Unnskyld, men hva er det som kan ''renne''? Ta det med ro og slapp av, går nok bra Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oda_* Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg kjente det ikke første gangen Jeg bare slappet av og koste meg. Gjorde ikke vondt eller noe, bare litt i begynnelsen (med det var fordi jeg spente meg fordi jeg _trudde_ det skulle gjøre vondt ) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Denne passer vel bedre i Seksualitet, og flyttes dermed. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 For å være ærlig så husker jeg ikke altfor mye fra første gang. Men jeg husker at jeg ikke hadde spesielt vondt, var bare VELDIG sår etterpå. Men alt er indiviuelt da.. Ikke bekymre deg for mye! Bruk lang tid for forspillet, og sørg for å være ordnetlig våt, så ordner det seg nok Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Første gang er første gang og det er et ordtak som sier "øvelse gjør mester" Første gang var ikke akkurat så mye å skryte av, men det er bare å prøve igjen og ikke være flau over at en ikke får det til..og som aids-penis sier så sørg for at det er vått Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Når du mener renne, så tenker du vel på blod Når dama mi og jeg gjore det første gangen, var hun da jomfru. Vi brukte god tid oppvarming og når jeg satte inn stikken, gjorde det litt vondt i begynnelsen for henne... men så lettet det og det gikk ganske greit. Gang nr 2, den var verre... Da sprakk da denne jomfruhinna som det kalles, og det resulterte at vi smugvaska 1 stk laken og en pute fordi det var temmelig store blodflekker på dette lakenet. Gjerne legg et håndkle under rompa eller noe, så vist det skal begynne og ''renne'' s¨er du på den sikre siden Rart at hun ikke fikk vondt når det blødde ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg