Ernie Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 at det er svindel tviler jeg absolut ikke på... 25,4-76,2mm større? dah. ved operasjoen så kan man under MEGET optimistiske omstendigheter håpe på noe under 1cm altså litt under 10mm... [hihi] Og dette vet du alt om høres det ut som... ;-) [/hihi] jepp leste en dyptgående artikel en gang... kjedet meg no GRUSOMT så jeg bare måtte... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Eller bruk hotmailen til spam heretter og opprett en ny adresse til seriøs bruk. f.eks mail.yahoo.com har nylig fått et meget bra system for spam-filtrering. Der får du også 6MB konto i stedet for MS Hotmail's 2MB. Jepp, Yahoo leverer en mye bedre tjeneste en hva Hotmail gjør. Det er generelt mindre spam som blir sendt til yahoo adresser og spam-filteret til Yahoo er mye bedre. Det er utenfor min fatteevne at folk fremdeles bruker Hotmail som webmail. (Hadde en hotmailkonto for lenge siden, men når det begynnte å komme inn mer en 120 spam-mails for dagen ble det litt drøyt.) Jeg har begge deler. Yahoo til litt mer seriøst bruk, og hotmail til søppel. (Har forresten skaffet meg en ny søppelkonto nå hos junkmail.com siden hotmailen er overfyllt hver gang jeg sjekker den (en gang i uka)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå