Ernie Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 har fått denne: en gang uken over lengre tid nå i tillegg kommer denne: også regelmessig... har jeg noen rettigheter angående SPAM mail? eventuelt hva kan jeg gjøre for å begrense SPAMen? og nei jeg legger ikke adden fra meg over alt bare på seriøse sider som hw.no og jeg sender heller ikke noen tips til venner med denne addresen... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Gratulerer. Du bruker hotmail og har fått spam. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Bruker ikke hotmail, men tror det er et slags spam-filter der. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 det er da ingen som har rett til å sende SPAM mail da... legg foresten merke til subject på den nederste: Re: (...) har da faen meg ikke sendt noen mail til den addressen... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Det er sånn hotmail er det kommer alltid minst 30 mail med spam dagen Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Har brukt hotmail fra 97 uten noen form for spam , helt til jeg fikk dama og hu begynte sende kjedemail Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Blokker mail adressen dems da! Hotmail har jo et filter med (tror det var) opptil 250 mailadresser man kan blokke. Lykke til, og welcome to the internet! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Bruker ikke hotmail, men tror det er et slags spam-filter der.ja det finnes et slikt filter, men de skifter jo faen meg addresse for hver eneste gang. det merklige er at antall SPAM gikk opp drastisk når jeg fikk adsl-linje, men jeg har alikevel ikke gjordt noe som skulle tilsi dette... de eneste nyhetsbrevene jeg får er fra hw.no, psdata og komplett alle sammen er seriøse og sender ikke addresene videre Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 det ioniske er at jeg har en annen mail addresse som jeg bruker til litt mer ulovlige ting (*kremt* *kremt* ting...) og der kommer det bare 1SMAP i per mnd!!!!! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Eller bruk hotmailen til spam heretter og opprett en ny adresse til seriøs bruk. f.eks mail.yahoo.com har nylig fått et meget bra system for spam-filtrering. Der får du også 6MB konto i stedet for MS Hotmail's 2MB. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 ja det finnes et slikt filter, men de skifter jo skitt meg addresse for hver eneste gang. det merklige er at antall SPAM gikk opp drastisk når jeg fikk adsl-linje, men jeg har alikevel ikke gjordt noe som skulle tilsi dette... de eneste nyhetsbrevene jeg får er fra hw.no, psdata og komplett alle sammen er seriøse og sender ikke addresene videre De bruker stor sett falsk avsenderadresse så ikke besvar eller gjør noe annet, dessuten burde man heller ikke forhåndsvise mailen i og med endel av de har knep som avslører at mailen leses igjenom unike navn på bilder som er koblet mot adressen osv. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 og nei jeg legger ikke adden fra meg over alt bare på seriøse sider som hw.no og jeg sender heller ikke noen tips til venner med denne addresen... Spammerne har skript som bombarderer hotmail med navn og tilfeldige kombinasjoner at tall og bokstaver, kanskje de treffer på 2% så er de happy. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Eller bruk hotmailen til spam heretter og opprett en ny adresse til seriøs bruk. f.eks mail.yahoo.com har nylig fått et meget bra system for spam-filtrering. Der får du også 6MB konto i stedet for MS Hotmail's 2MB. Jepp, Yahoo leverer en mye bedre tjeneste en hva Hotmail gjør. Det er generelt mindre spam som blir sendt til yahoo adresser og spam-filteret til Yahoo er mye bedre. Det er utenfor min fatteevne at folk fremdeles bruker Hotmail som webmail. (Hadde en hotmailkonto for lenge siden, men når det begynnte å komme inn mer en 120 spam-mails for dagen ble det litt drøyt.) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 (Hadde en hotmailkonto for lenge siden, men når det begynnte å komme inn mer en 120 spam-mails for dagen ble det litt drøyt.)synes nå det ble litt drøyt med denne jeg da: for det første så er økning 1-3 inches (25,4-76,2mm) altfor mye og er faktisk prakisk umulig... for det andre kvinner er fornyd med det utstyret menn generelt sett har... for det tredje for den en slikt ingrep til å høres ufarlig mens det vil være fatalt hvis noe går galt. faktisk risikerer man å miste potense for resten av livet!!! direkte frekt er det Lenke til kommentar
decker Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 har gjort en tesdt, opprettet en mail konto på en server, sendte mail fra Hotmail.com, og 2 dager etterpå begynte spam å tikke inn på test-kontoen (som er på en linux box på nettet).. SÅ, HOTMAIL SUCKS! dex. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 for det første så er økning 1-3 inches (25,4-76,2mm) altfor mye og er faktisk prakisk umulig... for det andre kvinner er fornyd med det utstyret menn generelt sett har... for det tredje for den en slikt ingrep til å høres ufarlig mens det vil være fatalt hvis noe går galt. faktisk risikerer man å miste potense for resten av livet!!! direkte frekt er det At noen er dumme nok til og punge ut X antall $ for noen sukkerpiller e.l er neppe noe farlig. Alt dette du får tilbud om er stort sett svindel og absolutt ingenting og finlese på. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 for det første så er økning 1-3 inches (25,4-76,2mm) altfor mye og er faktisk prakisk umulig... for det andre kvinner er fornyd med det utstyret menn generelt sett har... for det tredje for den en slikt ingrep til å høres ufarlig mens det vil være fatalt hvis noe går galt. faktisk risikerer man å miste potense for resten av livet!!! direkte frekt er det At noen er dumme nok til og punge ut X antall $ for noen sukkerpiller e.l er neppe noe farlig. Alt dette du får tilbud om er stort sett svindel og absolutt ingenting og finlese på. at det er svindel tviler jeg absolut ikke på... 25,4-76,2mm større? dah. ved operasjoen så kan man under MEGET optimistiske omstendigheter håpe på noe under 1cm altså litt under 10mm... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 at det er svindel tviler jeg absolut ikke på... 25,4-76,2mm større? dah. ved operasjoen så kan man under MEGET optimistiske omstendigheter håpe på noe under 1cm altså litt under 10mm... Du får ikke folk til og legge igjen VISA-nummeret med og reklamere med stusselige 10mm Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 at det er svindel tviler jeg absolut ikke på... 25,4-76,2mm større? dah. ved operasjoen så kan man under MEGET optimistiske omstendigheter håpe på noe under 1cm altså litt under 10mm... Du får ikke folk til og legge igjen VISA-nummeret med og reklamere med stusselige 10mm du sier no der gitt :wink: Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 at det er svindel tviler jeg absolut ikke på... 25,4-76,2mm større? dah. ved operasjoen så kan man under MEGET optimistiske omstendigheter håpe på noe under 1cm altså litt under 10mm... [hihi] Og dette vet du alt om høres det ut som... ;-) [/hihi] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå