.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Skal reise til London(Gatwick) uke 28, men sliter med å finne det rette hotellet! Jeg trenger et hotell til 2 personer og som ligger helst i byen. PS. pris max 6000 og 3-4stjernes hotell. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Takk for svar. Jeg vurdere dette hotelle, men hvor langt ifra ligger det ifra Gatwick flyplass? og vil det bli langt å spassere fra hotelle til Oxford Street? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kjenner ikke til dette hotellet, men det virket greit. Hotellet ligger midt i byen og grei avstand til det meste. Det eneste ankepunktet er at det ligger et stykke fra nærmeste undergrunn (stasjon) og at det er mye trafikk i gaten (strand). Og det er undergrunnen som brukes når man er i London. Hvis du skulle spasere fra hotellet til Oxford Street, vil du bruke 10-15 min til den østre enden ved Tottenham Corurt og 25-30 min. til vestre del ved Marble Arch (speakers corner). Fra Gatwick og inn til sentrum av London er det ca. 40 km. Og det går tog ca. hvert 15.min inn til Victoria Station. Toget bruker 35 min. På Victoria er det også forbindelser videre med undergrunnen. Velger du hotellet du viser til tar du Circle line (gul) til Embankment station (fra victoria). Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Da ble det hotelle som jeg viste til. Reseverte det gjennom booking.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå