Kimonzoor Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Spør og svar her angående sommerjobber. Tiden er snart inne og det kan være lurt å være litt tidlig ute. Jeg tenkte meg tusenfryd, noen som har hatt en positiv opplevelse med tusenfryd? Og hva er lønnen der? Er det sosialt å jobbe på tusenfryd eller blir det mye shitkids? Lenke til kommentar
hypnose Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg har jobbet på tusenfryd og anbefaler det ikke. Drittjobb til luselønn. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg har jobbet på tusenfryd og anbefaler det ikke. Drittjobb til luselønn. Har ikke jobbet der selv, men har hørt akkurat det samme. Lenke til kommentar
Kimonzoor Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Gay da, noen som har andre sosiale sommerjobber å anbefale? Helst til en akseptabel lønn i hvertfall Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg har søkt på flere jobber i kommunen, deriblant en som går ut på å vedlikeholde grøntområder, veier osv. Vil tro noe sånt kan være i alle fall litt sosialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå