Gå til innhold

Søke jobb offshore - Sikkerhetskurs mm.

Anbefalte innlegg

Jeg har noen år fundert på å trekke offshore og kommet fram til at det snart er "nå eller aldri". Jeg vet at det ikke er bare-bare å få seg en grei jobb, så jeg har tenkt på å legge litt grunnlag selv.

Første skritt i riktig retning er vel sikkerhetskurs. Er det noen som vet hvor mye det koster for en privatperson å ta sikkerhetskurs? Har kurset et spesiellt navn/kode?

Kanskje noen til og med vet om det finnes muligheter for å få tatt kurset i Trondheim?

Info og tips mottas med stor takk :)

Endret av Leo_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har noen år fundert på å trekke offshore og kommet fram til at det snart er "nå eller aldri". Jeg vet at det ikke er bare-bare å få seg en grei jobb, så jeg har tenkt på å legge litt grunnlag selv.

Første skritt i riktig retning er vel sikkerhetskurs. Er det noen som vet hvor mye det koster for en privatperson å ta sikkerhetskurs? Har kurset et spesiellt navn/kode?

Kanskje noen til og med vet om det finnes muligheter for å få tatt kurset i Trondheim?

Info og tips mottas med stor takk :)

Jeg vet at kurse koster 25000 men det er ikke noe poeng i å ta d før du har fått jobb.

Viss du har gode kunskaper innen d du skal gjøre ordner de alt av kurs for deg gratis.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
25 000,- var nå litt drøyt. Du trenger ikke å ha noe annet enn GSK-GK for å få lov til å jobbe offshore. Evt andre kurs får du av firma utifra hva du trenger.

Mange stader må du ha AT/SJA for å jobbe offshore.

Det er mange som tar kurset utan å ha jobb for å være meir attraktiv på markedet, men hugs at mange selskap betaler kurset for sine ansatte, så får du først jobb offshore i desse så blir kurset dekka.

Falck Nutec har grunnleggende sikkerhets- og beredskapskurs og advdeling i Trondheim. Har sjølv vore på kurs hos dei i Stavanger, veldig bra det. Prisen meiner eg var rundt 17-18 000, om det er ein rabatt i den prisen for selskapet eg er ansatt i veit eg ikkje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...