GojanGoja Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 min mus är dum. den hänger sig bara sådär och sen piper datorn. inge felmedelande lr nå. sen kommer musen igen och jag kan fortsätta att göra vad jag skulle göra. ibland blir det så med tangentbordtet också. vad e det för fel. har tankat nya drivisar också. använder detta: HP multimedia tangentbord trådlöst och en vanlig a4tech mus 2 scrollers 4knappars. inte trådlös och inte optisk. vad kan felet vara? Lenke til kommentar
GojanGoja Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 kan det vara mitt zonealarm. jag stängde av det nu och det funkade bättre för jag satt och funderade att jag har inte installerat nåt lr nånting så funderade jag på har jag gjort nå inställningar och då hade jag höjt säkerheten i mitt zonealarm och sedan började de dumma sig så där. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Få bort ZoneAlarm, det lager bare krøll. Ikke har du bruk for det heller, annet enn på fjortissharckerLAN. Lenke til kommentar
GojanGoja Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 kk men vad ska jag ha om jag vill skydda mig från kazaa lite. använder det och dc++ när jag ska tanka massa. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 http://www.hardware.no/tester/annet/gatelo...lock/index.html Da virker det vel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå