Alliha Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 lasta ned demo av audisurf frå steam, syns spelet eide, og ville kjøpa det. men inne i demoen registrerte eg meg, hvis det har noge å sei. vel så kjøpte eg det og alt var vellykka, men nå når eg vil spela, står det "Demo expired"... eg har jo betalt!! koffor funke det ikkje då???!!! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 fant ut kva som var gale.... sitat frå mail: Your purchase of Audiosurf has been refunded. The credit should appear in your account within a couple of business days. a couple of business days... pjuh, men nogen så vett kor lenge det er?? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Et par hverdager kan være så mye... Før onsdag tipper jeg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Fortalte de deg ikke hvorfor du blir refundert? En glipp fra deres side? Jeg vet i alle fall at Steam begynner å rote hvis du har demo og fullversjonen lastet ned samtidig. Jeg bare slettet de lokale filene (via Steam) og lastet ned fullversjonen på nytt, da virket det. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 det virka seinare på kvelden takk alle for hjelpå ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå