Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av PC - Har ideer!

Anbefalte innlegg

Ja, nå har tiden kommet for at Gud skal kjøpe ny Pc. Er lei og sur på den dritten jeg har nå. Oppdaget en fin PC på Alienware og snakket litt med en ansatt der. Han anbefalte denne:

http://www.alienware.com/Configurator_Page...ode=SKU-DEFAULT

Men den må oppgraderes litt. Jeg vet ikke om dere kan se oppgraderingene jeg satte på den men tenker jeg skal ha:

Intel® Core™ 2 Duo E8400 3.00GHz 6MB Cache 1333MHz FSB [+$100 or $3/mo.]

512MB NVIDIA® GeForce® 8800 GT [+$50 or $2/mo.]

4GB Dual Channel DDR2 SDRAM at 800MHz - 4 x 1024MB [+$150 or $5/mo.]

Og 25 tommers flatscreen

Resten skal være default, og da kommer prisen på rundt 2100 dollar, hva syntes dere om prisen? Noen syn på Pcen, alienware, andre pcer dere vil anbefale? Og en siste ting: er det noen som vet hvor mye det ville ha kostet å importere den? Burde jeg sende den til en venn i USA og så få han til å sende meg den?

Tusen takk for svar, Gud er ikke så god med slike nymotens greier.

Åja, min bruk! Har tenkt til å bruke den mye til internett, arbeid og litt gaming. Vil også at den skal holde i noen år!

-Gud-

Endret av -Gud-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo veldig dyrt for Alienware, og det blir noen ekstra kroner i tollen. At Alienware er dyrt er bare min oppfatning, men trenge rikke å være rett.

Jeg ville kjøpt en i Norge, og satt den sammen selv/hos leverandør.

Lenke til kommentar

Minner om våre regler for bumping:

Hva er "bumping"?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

Eit innlegg er fjerna.

Nettiketten

Lenke til kommentar

Phew, det var en del ekstra for skjermen! Men den så utrolig deilig ut!

Uansett, hva syntes dere om hovedkortet? Er alt annet bra? Skal forresten bytte ut 32-buts operativ systemet med 64-bits sånn at jeg får full utnyttelse av ram. Noen andre tips?

Lenke til kommentar

Du kunne jo tatt oppsettet i Alienwaren du skulle kjøpe og bare bygge en selv med samme deler :)

Det blir vel også litt dumt med tanke på at Alienware bare leverer Windows på engelsk, (eller er det mulig å få på norsk :s)

Jeg ville gjort det, å kjøpe delene og bygge selv :)

Lenke til kommentar

Har venner som har hatt noen litt dårlige erfaringer med å bygge PC xD

Uansett, har nå kjøpt den til en pris av 11 400. Har da tatt bort 32-bits OS og bestilt et 64 bits OS fra yaha. Dette vlir bra! :love:

PS: jeens94, jeg vil ha engelsk OS uansett ;P

Endret av -Gud-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...