Jonas2 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Har en bærbar. Fikk den med Vista, ville ha xp. Men da finner jeg ikke drivere. Skal nå over til vista. Men under install så får jeg bare en feilmelding. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det er en fordel om du skriver hva den feimeldinga inneholdt da. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Som Kyllinggryte seier, så er det greit om du seier kva som står i den feilmeldingen. Eg går ut frå at du har prøvd meir enn ein gong? Når ein prøver seg fram med datamaskiner, så må ein av og til ha litt tolmod. Lenke til kommentar
Heggiman Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg hadde vista å gikk over til xp, men fant heller ikke drivere, men jeg sende bare mail til hp, så sende de meg link til alle driverene, måtte innstallere noen dirvere jeg aldri hadde hørt om før jeg la inn de andre, så du kan jo prøve å sende mail til det merke du har kjøpt? Vist du ikke har oppgradert til vista enda da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå