Laserbeam Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Fikk denne meldinga når jeg skulle inn på prisguiden på hardware.no. Slettet cookies og mellomlageret, men fortsatt det samme. Restartet derretter nettleseren men får forstatt samme meldinga. Jeg får forresten også samme meldinga når jeg trykker på opprett ny handlekurv. Jeg bruker Opera 9.22 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Får ofte det samme her i prisguiden... Løser seg oftest ved å trykke F5 en eller et par ganger. edit: Opera 9.26 build 8835 Endret 14. mars 2008 av jale Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Prøvde å oppdatere siden et par ganger nå, men nå syns bare menyen på toppen, alle andre linker funker fint untatt den til prisguiden, jeg prøver å laste ned ny versjon av Opera da. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Nå funket det nesten helt strålende Det har blitt mye lengre laste tid nå. Hva kan det komme av? EDIT: ikke knirkefritt nei, der kom meldingen igjen, jeg hadde ikke problemer med det før idag. Endret 14. mars 2008 av Gnålern Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det er slikt som bare skjer enkelte ganger grunnet tidvis treghet. Varer det for lenge er det greit at vi får tips om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå