DåseMikkel Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Det var en fin diskusjon her om Mp3 tidligere, håper noen kan hjelpe. Jeg har en Panasonic CQ-DFX572 til bil, Mp3 cd spiller. Den er oppgitt i bruksanvisningen til å ta (bl.annet) 32-256 kbps CBR i ISO 9660 format, og med ID3 tagger inntil versjon 2.0. Men jeg har prøvd VBR med r3mix og 192, 224 og 256 CBR filer (-h -b N) i 9660 format og 3 forskjellige platetyper,. Alle format spilles, men det kommer klikke lyder ca hvert 5 eller 10 sekund ( Ikke med jevne mellomrom ) Ser det er mulighet for CRC i lame ( -p ) , kan det hjelpe Panasonic'en ? Er det noe spesielt jeg gjør feil, bruker EAC(secure mode) og Lame3.92, brenner med Nero ( i minimum speed 4x ) TDK og Emtec CD-R og Plextor CDRW plater gir likt resultat. Jeg har selvfølgelig prøvd platene i hjemme CD spilleren og alle er uten klikk. Kanskje noen her har opplevd og fikset problemet ? Lenke til kommentar
DåseMikkel Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Glem det, har lastet ned CDex og bruker det. Fungerer helt utmerket, ingen problemer. ( det bruker jo Lame det og, så jeg vet ikke åffer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå