Pherol Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hei alle sammen! Jeg har fått meg ny kjærste. eller, hun er den første jeg har kyssa/klina whatever. Har så vondt at jeg ikke orker og lete etter en lignende tråd engang. Vært med henne i to dager nå og på kvelden etter begge dagene har jeg SINNSYKE smerte i begge testikler! Men om morgningen er det helt ok igjen. Føles ut som noen har sparket ballene opp i magen min. Hjelp meg! Noen tips/forklaringer på dette? Er helt sykt vondt nå så beklager skrivefeil også videre! PS: Vi har ikke hatt sex, bare klina hele kvelden, begge er jomfruer hvis det har noe og si. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Blue balls. For å si det enkelt - lett litt på trykket, det går over! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ja. Det vil i det minste lette litt på trykket. Etter hvert vil problematikken for det meste forsvinne... Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Fy faen ! Jeg skylder deg en! Tusen takk! Men vil dette skje HVER gang jeg kliner / koser med en jente? :O Endret 14. mars 2008 av Mmkek Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Som sagt, det avtar. Så kan det komme tilbake igjen med ny jente osv., hvis det skjer skjer det vel for det meste når alt er nytt, om det er at hele jente-greia er ny eller om det er ei ny og ukjent jente. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Tusen tusen takk! Det begynner og hjelpe nå Du kan godt stenge tråden, også endrer jeg ikke noe i tillfelle det kan hjelpe noen andre også Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Tråden stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg