Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Betennelse i kjevebeinet

Gjest Guest_Marlene_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Marlene_*

Jeg tror jeg har fått en betennelse i kjevebeinet.. det gjør i alle fall veldig vondt der... Så jeg lurer på kan en vanlig tannlege finne ut av det? kan de se det på eventuelt røntgen? er så redd for at han ikke klarer å finne ut av smertene jeg har der..:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg har fått en betennelse i kjevebeinet.. det gjør i alle fall veldig vondt der... Så jeg lurer på kan en vanlig tannlege finne ut av det? kan de se det på eventuelt røntgen? er så redd for at han ikke klarer å finne ut av smertene jeg har der..:(

Det kan hende det er en tannlege du bør gå til først, de kan ta rtg bilde og undersøke om du har pulpitt, jeg har akkurat hatt det selv og det var veldig smertefullt.

Lenke til kommentar

Da mener du at du har vondt av å åpne munnen? Vondt å tygge?

Hvis det er snakk om "betennelse i kjevebeinet", må du oppsøke en Ortoped, ikke tannlege.

vaio ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sofie_*

Tannlegen påstår jeg har betennelse i kjeven pga gnissing av tennene om natten. Så fikk jeg en biteskinne mot dette, men det har ikke hjulpet meg. Låser du kjeven ofte? Men du burde gå til tannlege først, ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...