Applebee Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Har "nettop" kjøpt nye deler til PC`en! Og nå, i dag fikk jeg problemer! Kom hjem og skulle slå på PC`en og vips, etter 5min slår den seg av igjen! Slår på igjen i et stort håp om "Engangstilfelle" Men neida, nå ble ikke "neon" i G15 slått på, laseren i musa lyser ikke og skjermen er svart! Og guess what? PC`en slår seg av før noe skjer! Prøver igjen; PC`en har nesten samme reaksjon, bare at nå lyser tastatur, mus og skjerm! Men PC`en ja, den slo seg av! Har hatt samme problemet før! Er rimelig forbannet! (Får ikke spillt BF2 ) Hjelp søkes!!! Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ut fra hva du beskriver så hører det ut som at noe blir for varmt, strømforsyningen eller prossesoren mest sansynlig. Ellers så er det å sjekke at alt er koblet rett og sitter som det skal. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Har intel sin prosessor vifte som jeg sliter med å sette på, kan det være den? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det kan vel kansjke vere det, dersom CPU blir for varm, ja. Kanskje du kan prøve å presse han litt betre på? Er alle kablar i som dei skal? Har du overklokka? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Det kan vel kansjke vere det, dersom CPU blir for varm, ja. Kanskje du kan prøve å presse han litt betre på? Er alle kablar i som dei skal? Har du overklokka? Kablene er forsåvidt i ordentlig, vet ikke om jeg har sjekket alle! Cpu Vifte er nå på plass og har ikke overklokka! Men PC`en funker nå takker:) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Bra det! Var det vifta som måtte på plass før det skulle virke? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Var tydeligvis det ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå