Gonzolaz Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Pro 2008 til Wii fikk urettferdig lite oppmerksomhet, noe som kan ha med å gjøre at det kom så sent i forhold til de vanlige konsollversjonene. Har spilt både PS 2 & 3 og Xbox 360 versjonene og må si jeg foretrekker veldig Wii versjonen, dessverre har jeg ikke fått testet å spille to spillere på den, men skal få gjort det til sommeren. Uansett, håper 2009 versjonen kommer fortere og i en litt mer oppusset versjon, samt litt bedre grafikk hadde ikke gjort noe (PS2 versjonen ser bedre ut!) Lenke til kommentar
master_al Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Vurderer om jeg skal kjøpe spillet, men lurer på om jeg heller skal kjøpe Okami siden jeg har freeloader Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 For min del så følte jeg at spillopplevelsen ble holdt tilbake av kontrollene. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 For min del så følte jeg at spillopplevelsen ble holdt tilbake av kontrollene. Kunne du utdype? Selv syntes jeg kontrollene var veldig gode, gir sterk kontroll over angrep og mye lettere å gjøre litt kompliserte passninger enn i de andre versjonene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Tja, for min del så var det ikke spesielt intuitivt, følte at det meste tok mye lengre tid kontra Pro Evo på andre konsoller. I motsetning til de andre versjonene så ble jeg fort lei av det hele. Så jeg ble skuffet, selv om jeg så frem til å prøve et nytt kontrollsystem Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Tja, for min del så var det ikke spesielt intuitivt, følte at det meste tok mye lengre tid kontra Pro Evo på andre konsoller. I motsetning til de andre versjonene så ble jeg fort lei av det hele. Så jeg ble skuffet, selv om jeg så frem til å prøve et nytt kontrollsystem Jeg er nok enig i at det hele er litt tregere, og Pro på de andre konsollene er et lettere "sett deg ned å spille" spill, men syntes likevel økt kontroll ga mye tilbake. Men etterhvert gitt gameplayet mye raskere, når jeg ble bedre med kontrollene. Men men, hver har sin smak. Har god tro på 2009 versjonen. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har bestillt det på Ebay nå, gleder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg savnet egentlig hvordan det var lettere å sette seg inn i de andre pro evo utgavene. Det var lett å hoppe inn og nå et akseptabelt nivå, men det var vanskelig å mestre fullstendig. Pro Evo var et spill det alltid var ekstra morsomt å spille når man var flere sammen, men med wii utgaven så er man avhengig av at alle har spilt det en stund. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Syns selv kontroll systemet bare blir bedre og bedre jo mer jeg spiller PES08. I starten likte jeg stortsett bare å angripe fordi det føltes som man hadde lite kontroll defensivt, men etter en del timer med spilling har dette bildet endret seg. Det å selv bestemme hvor passningen skal sendes er intet mindre en genialt, og jeg vil ikke gå tilbake til trykk på en knapp og håp passningen går dit du mente. Selvfølgelig er ikke alt gull og grønne skoger med spillet. Grafikken kunne konami virkelig jobbet med, men regner med at PES09 til Wii vil gi en forbedring på dette. En annen ting er de få lagene som er med, men dette henger vel sammen med lisenser og så lenge landslag er med bruker jeg stortsett være fornøyd (skulle gjerne sett Tippeligaen dog). Men som sagt tidligere gameplayet (iform av kampene som spilles) overskygger alt dette og jeg vil påstå det er et trygt kjøp for fotball elskende Wii-eier. Så fremt de er åpen for å lære seg en ny måte å spille fotballspill på. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Syns selv kontroll systemet bare blir bedre og bedre jo mer jeg spiller PES08. I starten likte jeg stortsett bare å angripe fordi det føltes som man hadde lite kontroll defensivt, men etter en del timer med spilling har dette bildet endret seg. Det å selv bestemme hvor passningen skal sendes er intet mindre en genialt, og jeg vil ikke gå tilbake til trykk på en knapp og håp passningen går dit du mente. Selvfølgelig er ikke alt gull og grønne skoger med spillet. Grafikken kunne konami virkelig jobbet med, men regner med at PES09 til Wii vil gi en forbedring på dette. En annen ting er de få lagene som er med, men dette henger vel sammen med lisenser og så lenge landslag er med bruker jeg stortsett være fornøyd (skulle gjerne sett Tippeligaen dog). Men som sagt tidligere gameplayet (iform av kampene som spilles) overskygger alt dette og jeg vil påstå det er et trygt kjøp for fotball elskende Wii-eier. Så fremt de er åpen for å lære seg en ny måte å spille fotballspill på. Høres jo veldig bra ut, har spillet på 360. Men ville ha noe mer nyskapende, og etter å ha sett filmer på youtube+ anmeldelsen til ign.com. Så var det helt klart ett kjøp for meg. Får håpe det er like bra som det ser og høres ut Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Er veldig enig med Ant1 her, spillere må gi spillet litt tid å venne seg til kontrollene, selv om dette kanskje ikke er så brukervennlig, så må jeg si at jo mer jeg spiller jo bedre blir det å spille. Spiller for tiden bare PS2 versjon siden det er den eneste versjonen vi har her på kollektivet jeg bor, mens Wii'en ligger hjemme. Savner virkelig Wii versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå