ven Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hvor lang holdbarhet har en uåpnet kartong sigaretter? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Et par dager. Etter det må du kaste den av helsemessige årsaker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har personlig røyka nesten 3 år gammel røyk (en kamerat av meg lagra røyk en gang for å teste det ut) og det funka fett! =) Så lenge den er uåpna vel og merke. Kommer luft til så blir alt knusk tørt. Lenke til kommentar
ven Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Bra! Da kan jeg slenge med noen kartonger på hytta, så er det siste gang man er tom for røyk langt pokker i vold Lenke til kommentar
Joney Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Et par dager. Etter det må du kaste den av helsemessige årsaker. Timer Lenke til kommentar
frentix Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Av helsemessige årsaker burde man aldri kjøpt det til å begynne med Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Kva skjer med røyken som gjer den meir skadeleg etter noken timer då? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nikotinen kan utvikle eksplosive egenskaper. Trodde dette var allmenkunnskap. Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvor lang holdbarhet har en uåpnet kartong sigaretter? -Plasser røyken på en kjølig plass så kan den holde en god stund. Bare pass på at det ikke er så fuktig at skiten smuldrer opp. Pleier å legge sigg /tobakk i kjøleskapet her. Kan ligge i ukesvis. -Men som di andre her nevner er det like greit og droppe skiten Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er sigarer avhengighetsskapende egentlig? Vet jo at sigaretter er det, men har hørt at det ikke er like ille med sigarer. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 er vel ikkje noke serleg mindre nikotin du får i deg akuratt. Men var no veldig off-topic spørsmål. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 er vel ikkje noke serleg mindre nikotin du får i deg akuratt. Jo, ettersom sigarrøykere ikke inhalerer like mye som vanlig røykere får de følgelig ikke like mye nikotin i seg.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Nikotinen kan utvikle eksplosive egenskaper. Trodde dette var allmenkunnskap. Tuller du? *teste* Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Gjort tester på det? Det er jo nesten bare å kjenne etter. Selv får jeg ingen effekt av å smake på sigarrøyken, det gir meg ingenting (utenom at det er "kos" da). Mens med sigarett vet jeg veldig godt hvordan det føles. Det gir en effekt på grunn av nikotin, samme med snus. Med pipe og sigar kjenner jeg ingenting. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Nikotinen kan utvikle eksplosive egenskaper. Trodde dette var allmenkunnskap. Tuller du? *teste* Ja han tuller Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 om du caper en sigg og putter den i eska tar det ikke mer enn få minutter før alt smaker sneip.. er eska di derrimot fri fra sneiper hålder den lenger en morra di, men blir nok litt sterkere etterhvert som den blir tørr.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Den blir ikke sterkere, men den brenner lettere så du får i deg mere røyk/nikotin Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Den blir ikke sterkere, men den brenner lettere så du får i deg mere røyk/nikotin også får du nikotinsjokk, også spyr du... hvis de har ligget lenge og du har planer om å røyke alle på en gang burde du ikke drikke samtidig.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Har til gode å se en erfaren røyker får nikotinsjokk, men ...eller noen i det heletatt for den sags skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå